Onko täällä ketään yrittäjiksi ryhtyneitä?
Oletteko tyytyväisiä vai kaduttaako? Saitteko jotain tukia aluksi? Ja minkä olisitte tehneet toisin jälkiviisaina? Harkitsen ryhtymistä yrittäjäksi, mutta pelottaa jos se meneekin pieleen. Liikeidea on olemassa jo.
Kommentit (4)
Oli minulla yritys ysärillä. Sain pari vuotta starttirahaa mutta en onnistunut kasvattamaan yritystä kannattavaksi, joten laitoin pillit pussiin. Olen ajatellut kokeilla uudestaan tulevaisuudessa.
Tuossa meidän aamu -ketjussa joku puhui yrityksestään. Laita tämämyös sinne. Aihe on kiinnostava.
Aikanaan, kun isäni perusti yritystä, muistan pöydän täynnä erilaisia papereita, joissa oli selvityksiä eri tahoille.
Hän sanoi joskus, että alussa oli kullan arvoinen juttu, että perheessä oli toinen, jolla oli säännöllinen kuukausipalkka. Muuten olisi ollutnälkäiset ajat ennenkin yritys lähti pyörimään.
Tekee edelleen paljon töitä, pitkää päivääja viikonloppuisinkin. Mutta, kun on tehnyt harrastuksestaan ammatin on sanonut ettei töihin lähtö oikeastaan koskaan tunnu kurjalta.
Oman jutun myyminen on ollut tärkeää ja siksi on kokenut hyvänä, että oli aiemmin tehnyt töitä markkinoinnin puolella.
En ole yrittäjä, mutta mun mies ja isä on. Seurannut sivusta. Siinä voi perhe-elämä kärsiä kun joutuu todennäköisesti ainakin aluksi tekemään ympripyöreitä päiviä. Lomia pidetään jos pystytään. Jos menee huonosti niin mitään rahaa et saa mistään. Maksut sen sijaan rullaa.Lakisääteiset vakuutukset yellit tellit alvit jne. Yrittäjällä on hemmetin paljon pakollisia maksuja. Ja jos on työntekijöitä tulee heille hankkia mm. terveydenhoito. Tsemppiä tulevaan.
Eikö ketään?