Kävelin tammikuussa melkein 300km.
Paino ei tippunut yhtään, sitä ennen tippui 5kk aikana 7kg. Olenko kiinteytynyt vai missä vikaa?? Ruokavalio sama kun aiemmin.
Kommentit (11)
Hyvin kuntoiltu. Kävelitkö siis noin kympin lenkin päivässä, ja paraniko aika tamminkuun kuluessa?
Kävelin päivittäin 8-15km. Kyllä parani aika ja matkat pidentyi. Jatkan samaan malliin :) ap
No huh. Good for you. Minulla tulee viikossa n.10km.
Kilometrin kävely kuluttaa noin 300kCal ihmisen painosta ja nopeudesta riippuen. 300 kilometrin kävely on siis kuluttanut noin 20.000kCal, mikä vastaa reilun parin kilon edestä läskiä.
Noin muuten luulen, ettei laihtuminen ole aivan niin suoraviivaisesti laskettava asia, kuin helposti ajatellaan. Välillä laihtuu nopeammin, välillä hitaammin.
Mää kävelin viime vuonna samoja lukuja, ja paino kans tippui jonkin verran, mutta pysähtyi samoin kuin sulla. Lisäsin kävelyyn vielä noin. 4-6 km juoksulenkit kolme kertaa viikossa ja painoa lähti sitten heti lisää pois.
Ei se kävely silti varmastikaan hukkaan mennyt, kannattaa jatkaa samaan tahtiin.
Itse olen käpytellyt n. 6km päivässä reilun kuukauden ja paino pudonnut 3-4kg.
-m
Hieno saavutus!
Suosittelen, että nostat vaikka kahvakuulaa lisäksi eli lisäät lihaskuntoa.
Minulla putosi paino ja kapeni vyötärö, kun kävin salilla.
Entinen lihava kirjoitti:
Noin muuten luulen, ettei laihtuminen ole aivan niin suoraviivaisesti laskettava asia, kuin helposti ajatellaan. Välillä laihtuu nopeammin, välillä hitaammin.
Tämä. Ne ensimmäiset kilot lähtee helpoiten, viimeisten turhien kilojen karistamiseen saa tehdä enemmän töitä.
300kal per kilometri? Ei kulu niin paljon kilometrin aikana vaikka rapukävelisi, tunnin kävely kuluttaa n. 300-400kcal
Hyvä, että olit noin reipas! :)