Ahdistaa. Juttelisiko joku kanssani ihan tavallisista asioista?
Kommentit (29)
En voi. Mua ahdistaa myös ja yritän kovasti päästä näistä fiiliksistä. Onneksi rakas isäni soitti äsken.
Tykkäätkö lukemisesta? Jos tykkäät, niin millaisia kirjoja luet mieluiten?
Osaatko erotella, mikä sua ahdistaa?
Jos et halua tästä keskustella, niin kysynpä että mikä on suosikkitv-ohjelmasi?
Pidätkö talvella pakkassäästä ja lumesta vai toivoisitko mielummin, että olisi kesä?
Mitä oot tehnyt tänään?
Itse leikin koiran ja kissan kanssa ja kävin etsimässä geokätkön. Lisäksi myin vaatteita nettikirppiksellä.
Onko siellä lunta missä olet?
Täällä on melkein 20 senttiä 😊
Kävin tänään kaupungilla. Oli niin paljon loskaa ,että housunlahkeet kastuivat. Eivät enää auraa niin hyvin kuin ennen. Kotiin tullessa ällötti ne märät loska lahkeet. Onneksi on aika vähän lunta. Miten siellä missä olet? Oletko talvi ihminen ?
Etsi lankaa ja nappi. Pujota lanka napin uloimpien reikien läpi ja sido lanka yhteen. Näin sinulla on lenkki, jossa keskellä on nappi. Yritä saada nappi käyntiin ja laske, miten pitkään saat pidettyä hyrrän käynnissä veteleämällä lankalenkkiä molemmista päistä.
No mitä iltaan kuuluu? Mitä olet tehnyt tänään? Aiotko syödä vielä jotain ennen nukkumaanmenoa? 😊
Itse tässä vielä keittelen kastiketta lihapullille ja palstailen samalla. :) -marja
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö lukemisesta? Jos tykkäät, niin millaisia kirjoja luet mieluiten?
Tykkään lukemisesta, mutta nykyään ei tule luettua enää niin paljon kuin nuorempana. Tein uuden vuoden lupauksen, että yritän lukea taas vähän enemmän. Luen lähinnä romaaneja ja tietokirjoja taide- ja kulttuurijutuista.
Ootteko katsoneet Putousta? Mun suosikki niistä hahmoista on Ratiomies ☺. Onneks se Hansvili putosi, se oli surkein hahmo ikinä.
Vierailija kirjoitti:
No mitä iltaan kuuluu? Mitä olet tehnyt tänään? Aiotko syödä vielä jotain ennen nukkumaanmenoa? 😊
Itse tässä vielä keittelen kastiketta lihapullille ja palstailen samalla. :) -marja
No on vähän ahdistunut olo ja yritän harhauttaa itseni miettimästä sitä. Keitin juuri riisiä ja vihanneksia, tuli nukuttua aamulla niin pitkään että on nälkä näin illalla. Tuossa on pino suklaapatukoitakin mutta yritän olla tuhoamatta niitä vielä. En ole kauheasti tehnyt tänään mitään. Millainen lauantai sinulla on ollut?
Lukemalla et ole koskaan yksin ja pääset pois sieltä, missä olet. Näköalat laajenevat ja ihmiskohtalot tulevat tutuiksi. Olen itse saanut apua ahdistukseen lukemalla. Siirryn muualle. En halua katsoa telkkaria, kun se on niin tyhjäpäistä touhua. Lukemalla hyviä kirjoja saa myös ajatuksia!
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään kaupungilla. Oli niin paljon loskaa ,että housunlahkeet kastuivat. Eivät enää auraa niin hyvin kuin ennen. Kotiin tullessa ällötti ne märät loska lahkeet. Onneksi on aika vähän lunta. Miten siellä missä olet? Oletko talvi ihminen ?
Täällä on loskatonta ja lumetonta, vähän jotain jämiä jäänyt vaan. Pimeää on. Tykkäisin talvesta, jos olisi sellainen kunnon talvi, lumi toisi enemmän valoakin. Tykkään kyllä kaikista vuodenajoista. Jokaisessa on jotain hyvää. Kesäillat ja -yöt on ihania.
Geokätköily on mielestäni nerokas harrastus, vaikken itse olekaan sitä innostunut harrastamaan.
Onko aloittajalla harrastuksia?
Olimme tänään tyttäreni kanssa luistelemassa. Mahtava sää täällä Hämeessä, paitsi meinasi vähän plussan puolelle heittää. Onko joku täällä ollut hiihtämässä tänään?
Ootko herkutellu tänään? Mä ostin Lidlistä suklaata viikonlopun kunniaksi. En kamalasti välitä karkeista mutta suklaa on hyvää kahvin kanssa. Ensi viikoksi ennustettiin vissiin pakkasta koko maahan. Tykkäätkö kylmistä talvista? Mä tykkään ku saa kietoutua oikein lämpimiin vaatteisiin ja hytistä sohvan nurkassa viltin alla.
Vierailija kirjoitti:
Geokätköily on mielestäni nerokas harrastus, vaikken itse olekaan sitä innostunut harrastamaan.
Onko aloittajalla harrastuksia?
Olimme tänään tyttäreni kanssa luistelemassa. Mahtava sää täällä Hämeessä, paitsi meinasi vähän plussan puolelle heittää. Onko joku täällä ollut hiihtämässä tänään?
Geokätköily kyllä vaikuttaa ihan hauskalta touhulta. Itse en ole koskaan kokeillu. Tänään vaan katoin sitä ohjelmaa missä Petri Nygård ja Christal Snow liikkuu eri kaupungeissa ja touhuaa mitä sattuu. Siinä ne lyöttäyty jonku pariskunnan mukaan joka oli menossa geokätkölle. Christal Snow on kuulemma tosi innokas geokätköilijä ja se ei meinannu pöksyissään pysyä ku kuuli mitä tää pariskunta on menossa tekemään :D
Vierailija kirjoitti:
Osaatko erotella, mikä sua ahdistaa?
Jos et halua tästä keskustella, niin kysynpä että mikä on suosikkitv-ohjelmasi?
Pidätkö talvella pakkassäästä ja lumesta vai toivoisitko mielummin, että olisi kesä?
Sitä on jotenkin vaikea kuvailla, ahdistaa jotenkin maailman, elämän ja oman itsen epätäydellisyys. Ocd-oireet alkaa taas tulla päälle, tuntuu että pitäisi olla tarkistamassa ja korjaamassa ja pesemässä, että saisi virheet pois ja tekisi asiat "oikein".
Suosikkiohjelma on varmaan Emmerdale. Kauheasti en katso televisiota muuten. Katsoin ekan katson yleltä sitä Southcliffeä (olikohan se se nimi), se vaikutti mielenkiintoiselta.
Talvi ja pakkanen olisi kivoja, mutta täällä ei ole niitä paljoa näkynyt. Tykkään talvesta, mutta odotan myös kevättä ja kesää.
Oi apua, Christal Snow. Se on ilman hoota... Haha, vielä useamman kerran kirjotin väärin :D T. edellinen
Aloita vaan.