Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ama martyyr

Vierailija
04.02.2017 |

Meillä taas tänään miesimuroitiin. Miesimurointi on sitä että mies rupeaa minun keittämän kaurapuuron äärellä myhäilemään että mitäpä jos mies ja teini imuroisivat tänään. No minäpäs siinä! Seuraavat tunnit sisältävät paljon puhetta imuroinnista mutta vähän varsinaista imurointia. Noin kahden tunnin päästä mies lykkää teinille imurin käteen. Teini imuroi olohuoneen ja lysähtää sen jälkeen uupuneena nojatuoliin räpläämään puhelinta. Mies on keksinyt että juuri nyt on sopiva hetki vaihtaa olohuoneeseen uusi kattolamppu mikä on mielestäni lähes turhaa. Hän saa nysvättyä lampun kanssa kokonaista puoli tuntia minkä jälkeen panostus perhe-elämään on tälle päivää tehty. Mies ja poika siirtyvät tämän jälkeen olohuoneeseen television, päätteiden ja harrastustensa pariin. Mies siinä näyttää pojalle oleellista ja tuikitärkeää miehen mallia.

Tänä aikana minä olen laittanut tiskin koneeseen, pessyt koneellisen pyykkiä, pessyt vessan ja kyllä, imuroinut. Miesten istuessa sohvalla laitan ruoan ja lähden kauppaan. Olen työviikon jälkeen yksinkertaisesti liian helvetin väsynyt käyttämään valtavat määrät energiaa joilla mies ja teini on mahdollista saada tekemään jotain. Lisäksi en jaksa niitä pelejä joilla varmistetaan ettei mitään tarvitse tehdä. Esim jos pyydän että käydään kaupassa, sinne lähdetään varttia vaille sulkemisaika kun kaikki on jo nälästä raivoissaan eikä sieltä luonnollisesti mieshenkilö ehdi tällöin napata mukaan kuin paketin käristeitä ja purkin maitoa jotka molemmat jää multa syömättä. Eli tässä nyt seuraavaksi lähden kauppaan että on edes jotain syötävää vielä tänään kun jääkaappi on ihan tyhjä. Illalla mies on mukavan rentouttavan päivän jälkeen seksiä vailla ja minä lasken vuosia siihen kun teini on aikuinen ja muutan omaan osoitteeseen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi