Avauduin miehelle kännissä ja puhuin ihan hirveitä
Vietettiin paljon kaivattua parisuhdeaikaa ja alkuilta meni tosi hyvin. Oli hauskaa ja rentouttavaa. Sitten en taaskaan osannut lopettaa juomista ajoissa, vaan join liikaa viiniä. Muisti meni. No mies ei seuraavina päivinä käyttäytynyt normaalisti. Viikon päästä kertoi että hän on vaan miettinyt mun sanomia juttuja kun olin kännissä. Ihmettelin että mitä sitten olen oikein sanonut kun en tosiaan muista.
Noh, olin avautunut mietteistäni koskien meidän seksielämää. Makuuhuoneessa on ollut hiljaista, sillä mulla on ollut hormonien takia haluttomuutta. Ollaan kyllä yritetty harrastaa seksiä, mutta mulle on jäänyt aina huonot fiilikset kun en ole pystynyt kunnolla nauttimaan. Seksi on ollut pakkopullaa, johon olen ryhtynyt pitääkseni parisuhdetta yllä. Ongelma ei ole siinä ettenkö pitäisi miestäni haluttavana. Hormonien takia on vaan ollut ongelmia tuntea ylipäätään mitään halua.
No olin sitten miehelle selittänyt että en ole halunnut harrastaa seksiä, koska niillä kerroilla kun ollaan seksiä harrastettu, musta on tuntunut siltä kuin mies ajattelisi panevansa jotain toista. Kaiken lisäksi olin sanonut että minäkin olen ajatellut toisia, että kiihottuisin. Olin aivan järkyttynyt noista mun sanomisista, sillä en todellakaan ole miettinyt mitään toisia ihmisiä kun olen miehen kanssa ollut. Miksi olen sanonut noin? Ahdistaa. Mies on luonnollisesti tosi murskana kun on joutunut kuulemaan että vaimonsa ajattelee sängyssä muita jotta kiihottuisi.
Voiko kännissä puhua "totuuksia" jotka oikeasti eivät ole totuuksia? Onko teille koskaan käynyt niin että olette sanoneet jotain kamalaa, ja sitten jälkikäteen ihmetellyt miten ihmeessä olet voinut laukoa jotain sellaista "totuutena"?
En vaan ymmärrä miten olen voinut sanoa ajatelleeni toisia kesken seksin, kun se ei pidä paikkaansa.
Kommentit (5)
"Totuus kuullaan humalaisen suusta" on valitettavasti stereotypiaa, KLISEE, kuten niin moni muukin sanonta!
En osaa kuvitella tilannetta, että viettäessäni parisuhdeaikaa, joisin itseltäni muistin pois. Ihan kuin täytyisi olla humalassa, että voi viettää aikaa toisen kanssa. Joten mielestäni saat aika tavalla nyt hyvitellä miestäsi. Noista sanomistasi jutuista, ehkä olet vaan niin turhautunut tilanteeseen ja humalaisen sanoin se tuli kerrottua noin.
Ei ole ihan tuollaista käynyt, mutta kännissä joskus (ei joka kerta) tosiasiat muuttuvat enkä voi luottaa itseeni. Joten olen mm. kännissä ollessani kertonut, vakaasti asiaan uskoen, kärsiväni sivupersoonahäiriöstä ja olevani rakastunut mieheen, joka ei kiinnosta selvinpäin tippaakaan. Ylipäätään olen nuorempana useasti kokenut selittämättömiä rakastumisen tunteita jotakuta yhdentekevää ihmistä kohtaan päissäni ja saattanut tehdä jotain typerää, mitä olen katunut paljon. Ja höpöttänyt asioita jotka ovat humalassa tuntuneet maailman tosimmilta ja tärkeimmiltä, mutta jotka eivät selvin päin ole edes totta.
Siksipä en enää juo itseäni humalaan ja samaa suosittelen sinullekin.
No ei nuo nyt niin pahoja juttuja mielestäni ole. Itse en ainakaan loukkaantuisi paljoa, jos mies sanoisi minulle jotain tuollaista ja pyytäisi seuraavana päivänä anteeksi. Ei siis puhuta toisillemme juuri koskaan ilkeästi, mutta ollaan aika rentoja ja ymmärtäväisiä toistemme mokailujen suhteen.
Ehkä sinun kannattaa kuitenkin kohdella miestäsi erityisen hyvin muutaman kuukauden ajan :)
Kokemuksia?