Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet vain paranevat vanhetessaan?

Vierailija
03.02.2017 |

Ainahan sitä sanotaan että miehet komistuvat vanhetessaan ja naiset rupsahtavat, mutta onko tämä väittämä todellisuudessa totta? Kun vertailee esimerkiksi julkisuuden henkilöitä nuorena ja vanhana niin myös miehet ovat selvästi paremman näköisiä ja kuumempia nuorena kuin vanhana. Nuori on tässä yhteydessä noin 20-45 ja vanha siitä eteenpäin. Ehkä sitä on vaan jääty hokemaan tavan vuoksi ettei aika purisi miesten viehättävyyteen, tarkastelematta faktoja? Katsokaa vaikka miltä Robert Redford, De Niro, Al Capone, Sean Connery, Depp ja vaikka gladiaattoreiden Halme ja mohikaani ym. sankarit ovat näyttäneet vanhoina ja nuorina. Voiko kukaan väittää että olisivat vanhoina seksikkäämpiä kuin nuorena? En usko! Eiköhän lopeteta virheellisten mielikuvien viljely ja ollaan realisteja niin naisten kuin miesten vanhenemisen suhteen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun mies on rupsahtanut (ja ollaan vasta 3kymppisiä) todella äkkiä. On jo syviä ryppyjä otsassa ja naama (+muu kroppa) alkanut roikkumaan. Suurin syy varmaan on kun hän syö epäterveellisesti eikä juurikaan liiku ja ole ulkona. Moni luulee miestä useamman vuoden vanhemmaksi kuin onkaan. Alkaa minussakin vanhenemisen merkit näkymään mutta näytän sentään ikäiseltäni.

Vierailija
2/18 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin on yhtä monta vastausta kuin kysyjääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoppa sarjaa sisarvaimot tlceeltä. Se mies on vaan komistunut ja pysynyt samana, kolme muuta alkaa rupsahtaneet ja lihonneet kamaliksi.

Vierailija
4/18 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen markkina-arvoon vaikuttaa status ja itsevarmuus enemmän kuin rypytön iho ja nuorekas ulkonäkö. Tästä syystä vanhemmat miehet on yleensä suositumpia kuin siloposkiset pikkupojat. Hyvin harva nainen kuolaa jotain teinipoikia samalla tavalla kuin suurin osa miehistä kuolaa teinityttöjä.

Vierailija
5/18 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähänkin on yhtä monta vastausta kuin kysyjääkin.

Komppaan:makuasia!

Vierailija
6/18 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaah ei 20-vuotias tai siitä ylöspäin ole teini. Totta kai status vaikuttaa kaikkien vetovoimaan, mutta kun juuri sitä hoetaan että naiset rupsahtaa ja miehet ei. Ulkonäköä ajatellen täyttä skeidaa.

Vierailija
7/18 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilöstä. Itse esimerkiksi olin parikymppisenä hontelo ja epävarma finninaama, jonka supliikki ja presenssi oli luokkaa huonekalu. Nyt 35 olen liikunnallinen ja sopusuhtainen hyvin pukeutuva mies, josta ulkomailla opiskelu ja kansainvälinen työ on koulinut ihmisen, joka osaa ja uskaltaa huomioida ympärillä olijat.

Toki monilla elämä on mennyt toiseen suuntaan. Ylipäätään nuoruus ei miehellä ole kovin arvokas juttu sinänsä. Itse olen tämän kokenut erittäin vahvasti. Muut saavat väitellä siitä, onko tämä hyvä vai huono asia.

Vierailija
8/18 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tyypillisesti arvostavat pinnallisesti nuoruutta ja jonkinlaista viattomuus- tai neitsyysfantasiaa. En oikein ymmärrä, miksi näissä keskusteluissa naiset niin usein haluavat todistella olevansa yhtä idootteja.

Vierailija
9/18 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani on käynyt ilmeisesti niin. Olen kohta 40v ja baareissa kun käyn niin 20-25v naiset tulevat iskemään. Erittäin mukavaa.

Yleensä näin kirjoittaa ketjun aloittaja joka on miestä esittävä nainen.

Vierailija
10/18 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdallani on käynyt ilmeisesti niin. Olen kohta 40v ja baareissa kun käyn niin 20-25v naiset tulevat iskemään. Erittäin mukavaa.

Teetkö itse niin vai mistä tiedät?

Vierailija
11/18 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi parantua? Sairausko?

Vierailija
12/18 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä että provot ovat kirkuvan selviä.

Vierailija
13/18 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi parantua? Sairausko?

Lobotoimalla.

Vierailija
14/18 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä että provot ovat kirkuvan selviä.

Just. Klassinen tynnyrissä kasvaneen idiootin filosofia.

Vierailija
15/18 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus että kaunista 40-vuotiasta naista tulee baarissa iskemään myös aika moni 20-25-vuotias mies, mutta mitä se todistaa?

Vierailija
16/18 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen markkina-arvoon vaikuttaa status ja itsevarmuus enemmän kuin rypytön iho ja nuorekas ulkonäkö. Tästä syystä vanhemmat miehet on yleensä suositumpia kuin siloposkiset pikkupojat. Hyvin harva nainen kuolaa jotain teinipoikia samalla tavalla kuin suurin osa miehistä kuolaa teinityttöjä.

Totuus lienee se että seksiin halutaan se kuuma ja rypytön viriili nuorehko mies mutta kotia mielellään leikitään miehen kanssa jolla on rahaa ja statusta, ja joka on yleensä vanhempi. Raha siis ratkaisee useimmiten, on poikkeuksiakin jotka valitsevat kuuman persaukisen koska seksi tärkeintä.

Vierailija
17/18 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus lienee se että seksiin halutaan se kuuma ja rypytön viriili nuorehko mies mutta kotia mielellään leikitään miehen kanssa jolla on rahaa ja statusta, ja joka on yleensä vanhempi. Raha siis ratkaisee useimmiten, on poikkeuksiakin jotka valitsevat kuuman persaukisen koska seksi tärkeintä.

Oikeastaan ei. Naiset eivät edes halua kuumaa ja rypytöntä miestä, elleivät itse ole kuumia ja rypyttömiä, sillä muuten he tuntevat itsensä rumiksi. Samasta syystä naiset haluavat itseään isomman miehen - jotta voisivat tuntea itsensä naisellisiksi.

Vierailija
18/18 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu henkilöstä. Itse esimerkiksi olin parikymppisenä hontelo ja epävarma finninaama, jonka supliikki ja presenssi oli luokkaa huonekalu. Nyt 35 olen liikunnallinen ja sopusuhtainen hyvin pukeutuva mies, josta ulkomailla opiskelu ja kansainvälinen työ on koulinut ihmisen, joka osaa ja uskaltaa huomioida ympärillä olijat.

Toki monilla elämä on mennyt toiseen suuntaan. Ylipäätään nuoruus ei miehellä ole kovin arvokas juttu sinänsä. Itse olen tämän kokenut erittäin vahvasti. Muut saavat väitellä siitä, onko tämä hyvä vai huono asia.

Ja varmasti jos olisit saanut itsetunnon, puhetaidot, finnittömän ihon ja massaa kehoon parikymppisenä, olisi vienti ollut jo silloin aikamoista. Aika yksinään ei tee ketään seksikkäämmäksi, vaan ne ovat ne ajan ja elämäntapojen tuomat sivuvaikuset, jotka näkyvät muille ihmisille niin ulkonäössä kuin jo pelkästään siinä, miten ihminen kantaa itsensä. Ihan samanlailla voi käydä myös naiselle jolla ei ole vientiä parikymppisenä.

Aika ei tee naisista tai miehistä sen rupsahtaneempia tai komeampia, kaikki riippuu yksilöstä. Ja nimenonaan ulkonäöllisesti siinä ei ole mitään pohjaa. Siksi on niin vaikea käsittää miksi tuota vanhaa väittämää pidetään elossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän