Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen saamattomuus

Voi rähmä
03.02.2017 |

Mieheni heti yhteenmuuton jälkeen heittäytyi täysin pois yhteisistä vastuista. Maksan omakotitalon kulut yksin. Vakuutus.ym. hoitaa vain omat lainat. Vetoaa kun talo on minun ei tarvitse osallistua arjen töihin tai rahallisesti. Viime aikoina on alkanut sentään ostaan ruokaa. Odottaa palvelua jonka olen lopettanut kun ei saa esim puhtaita vaatteita kaappiin. Ystävänsä joka viimeksi kihahti kun tuli taas meille (hoitaan hänelle kuuluvat työt) vessan oven haan laitto. Ja pyysi vielä häntä laittaan asia paperit lokeroon. Erittäin härski passuuttaminen. Sain eilen työpaikalta ruokaa jonka lapset lämmitti mikrossa. Ja sanoin että keittää itselleen perunat kasteen kanssa tai lämmittää spaghettia jääkaapista. Sitten illalla valitti kun ei ole saanut ruokaa. Näitä esim. Loputtomiin. Äitiyspäiväraha hakemukseen en olisi saanut laittaa puolison nimeä kysymättä ensin saako sitä käyttää. Joskus olen sanonut että on kuin yksi lapsi lisää ja olisi helpompi olla yksin. En silti itse ottaisi eroa mutta en kyllä jäisi suremaan jos lähtis. Lapsen sai kiristettyä ja uhkailee että lopettaa seksin jos en taivu tahtonsa. On jo lopettanutkin kun en enään passaa. Riitatilanteessa Helposti vaientaa uhkaavana laittaa kädet kaulalle ja kuristaa niin ei kannata naputtaa. Kaupassa käy jos saa jonkun kaverin. Muuten on huumorintajuinen ja katselee paljon telkkaria. En ees jaksa luetella mutta ihmettelen vaan. Vastuuta ei käytännössä ota muusta kun käy töissä ja pitkälti käyttää nekin rahat itseensä niin mulle ei siitä hyötyä ole. Sitten on sanonut että syntyvät lapsesta ei suostuisi maksaan ees elkkareita jos ei yhdessä asuta eikä tunnusta isyyttä vaikka 100 prosenttia hänen lapsi. Täydellinen velttoilu siis. Lumityöt tekee mutta valittaa aina kun lapset ei osallistu. Ei silti pyydä kun.mun.pitäisi pyytää kun ei ole hänen lapsia. Jos joku vähän auttaa niin valittaa siitäkin että on huonosti tehty. Jos kotona ei vähään aikaan ole tapahtunut mitään ja rönsyillään kotitöistä niin valittaa ettei lapsille pidetä kuria. Joo ja minäkin käyn työssä. En tiedä mitä ajatella moisesta😑 ja älytöntä käytöstä on paljon muutakin

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mies on oikeassa, että hänen ei tarvitse osallistua sinun omaisuuden kartuttamiseen. Enenpää en jaksanut lukea.

Vierailija
2/8 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappalejako!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein toimi, että valittaa jonkun toisen saamattomuudesta vaikka ei jaksa itse edes kirjoittaa lukukelpoista tekstiä.

Vierailija
4/8 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä pompit miehen pillin mukaan, koska mies uhkailee, ettei suostu enää seksiin, jos et tee mitä hän sanoo?

Vierailija
5/8 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen. Mies kuristaa sinua, kun olet eri mieltä?? Ja sinä vielä olet tuollaisen kanssa??

Vierailija
6/8 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä minä juuri luin?? Ei kai tää voi mitenkään olla totta :(

Vierailija
7/8 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen. Mies kuristaa sinua, kun olet eri mieltä?? Ja sinä vielä olet tuollaisen kanssa??

Älä aliarvioi #jännämiestä ja hänen viehätysvoimaa

Vierailija
8/8 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sinä sille, niin ei ole enää saamaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä