Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voisitteko yskiä/aivastaa hihan yläosaan/nenäliinaan?

Vierailija
02.02.2017 |

Tää nyt voi ärsyttää joitakuita mut olis kiva kun pystyis töitäkin tekemää eikä olla isoa osaa talvesta/keväästä kipeänä. Käsiin yskiessä/aivastaessa pöpöt kulkeutuu esineiden kautta seuraavalle. Pahinta jos ei suojaa yskimistä/aivastelua mitenkään koska sillon pöpöt ainakin leviää tehokkaasti. Monet varmaan onnekkaassa asemassa ettei taudit tartu, itellä 2 autoimmuunisairautta, joita ei ole saatu hoitotasapainoon. Kuitenkin kaikkien muiden veronmaksajien rahoilla tässä kotona ollaan :/ enkä oo ainoa joka näin sairastaa. Ois kiva töitäki päästä tekemää :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN!!! Elän elämääni ihan just niinkuin itse haluan, enkä tule sinulta kysymään miten aivasta tai yskin, SAATANA!!!

Vierailija
2/7 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko samalla olla:

- Räkimättä maahan

- Niistämättä nenää "ilmaan"

- Pyyhkiä myös lapsenne rään paperiin, eikä käteenne jolla sitten koskette ovenkahvoihin yms.

- Viemättä sairasta lasta päiväkotiin ja olla laittamatta sille lapselle suppoa (se kyllä huomataan siellä päiväkodissa, jos on kotona suppo tungettu).

Vierailija
4/7 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teenkin noin. Olen kauhean huomaavainen. Kaupassakin jos yskin tai niistän nenää ja sen jälkeen ostan hedelmiä, niin hävettää kauheasti, kun joku varmaan miettii, että nyt tuo tahraa nuo hedelmät pöpöillään. :(

Vierailija
5/7 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän. Joskus olen huomannut reaktiona aivastaneeni käteen. Aivastelen siis vedon ja lämpötilan vaihteluiden takia päivittäin kesät talvet. Samoissa tilanteissa nenä tiputtaa hetken ja niiskutan usein.

Yhtään nuhakuumetta en ole sairastanut vuosiin. Lähinnä olen huolestunut siitä, että jos kuitenkin levitän kulloinkin liikkeellä olevia pöpöjä..? Lapsi samaa maata, pärskii hetken paljain jaloin kylmälle lattialle erehdyttyään, mutta ei ole ollut flunssassa ikinä. Viisivuotias. Ei, en kehtaa kertoa kellekään, miten helpolla on päästy.

Varmasti ihan prseestä, jos sairastuu helposti. Kyllä osa meistä sairastelemattomistakin ottaa teidät huomioon.

Vierailija
6/7 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelinkin että osaa tää aloitus ei nyt miellyttänyt. Ehkä ymmärtää paremmin vaan ne joilla itellä sama sairastelukierre tai läheisillä.

-ap

Vierailija
7/7 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sivistymätön ihminen aivastaa muualle kuin nenäliinaan tai sen puuttuessa kyynärtaipeeseensa. Ei ikinä käteen, yök!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan