Olen vihdoin ensimmäistä kertaa aikuisiällä sinkku. 36v nainen.
Olen tulossa joka kissanristiäisiin kesä-elokuussa. Lippuja jo olen hankkinut. Nyt laitan elämän risaiseksi ja panostan vain itseeni.
Kommentit (11)
Seurustelitko saman kanssa puolet elämästäsi?
Korkkarit kattoon mutta harmi jos ne muut sinkut on syntyneet 90-luvulla. :((
Onneksi tarjonta on niin huonoa tälläikää. Kaikki "vapaat" miehet on aina oikeasti vähintään seurustelusuhteessa.
Ap.
Näin saman ikäisenä, sanoisinko, että aika ankeaa olla sinkku. Toisilla perheet ja lapset.
Vierailija kirjoitti:
Olen tulossa joka kissanristiäisiin kesä-elokuussa. Lippuja jo olen hankkinut. Nyt laitan elämän risaiseksi ja panostan vain itseeni.
Juuri näin,miniminäminä vaan, eikä mikää muu kiinnosta. Minua ei määräillä,koska olen minäminä itse.
Listalla on tarjolla eronneita elatusmaksulaisia.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti. Meni 20 vuotta täysin hukkaan. Tajusin vihdoin, että sen miehen kanssa en ikinä tule haluamaan muuta, kuin kaverisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti. Meni 20 vuotta täysin hukkaan. Tajusin vihdoin, että sen miehen kanssa en ikinä tule haluamaan muuta, kuin kaverisuhdetta.
Miehellä meni 20v hukkaan,kun sinunlaiseen "naiseen" käytti aikaansa!
Onnea sinulle :) terveisin 44-v. kohtalotoveri.
Menneitä on turha murehtia. Elämä on tässä ja nyt.
Itse erosin 33 vuotiaana ja olin sinkkuna 5 vuotta. Laitoin rahani hauskanpitoon, matkusteluun, mitä ehdottomasti suosittelen, maailma on täynnä eri ikäisiä reissareita, ihania ihmisiä, mahtavia kokemuksia. Harrastin seksiä ihan sikana. Nuoria komeita miehiä hauskan pitoon riitti kyllä mielin määrin, osasta heistä sain ihan hyviä kavereitakin. Parisuhdetta en halunnut enkä kaivannut. 38 vuotiaana sitten tapasin kuitenkin rakkaan mieheni, sillä tiellä olen nyt mutta tuota viiden vuoden sinkkukautta en vaihtaisi mihinkään :) Jatkoin myös opintojani noina vuosina..ja urheilin paljon.
Haluan vielä sanoa, että mieheni on ihan älyttömän hyvä, kultainen ja kohtelee minua todella hyvin. En olisi vähempään tyytynytkään. Muistakaa naiset, että yksin olo on aina parempi kuin olla paskan miehen kanssa tai huonossa suhteessa.
Yksin eläminen antaa niin paljon mahdollisuuksia, anna palaa ap!
Kunnes tulee taas kevät ja kimalaiset. Lankeat kuitenkin.