Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uuden kumppanin liian suuri vehje

Vierailija
31.01.2017 |

Olen uudessa suhteessa aivan ihanan miehen kanssa, mutta nyt on tullut vastaan ongelma. Jätkällä on sen verran iso ja paksu penis, että seksiä harvemmin pystyy vetämään loppuun asti. Paikkoihin alkaa koskea noin parinkymmenen minuutin jälkeen vaikka olisin kuinka kostea ja uusintakierrokset aamulla ei onnistu, kun paikat on kipeät.
En olisi uskonut, että tälläinen voisi olla ongelma, mutta nyt kaipaisin kaikkia vinkkejä parhaisiin asentoihin/liukkareihin/muihin asiaa helpottaviin juttuihin. Varsinkin kun nyt suhteen alussa tekisi mieli olla koko ajan kimpussa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen?

Vierailija
2/13 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo, mutta aina tästä samasta asiasta täälläkin väännetään... Liian suurta ei ole olemassakaan!! Mitä isompi sitä parempi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kahdenkymmenen minuutin panemisen jälkeen rupeaa paikat olemaan hellinä riippumatta peniksen koosta.

Vierailija
4/13 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo, mutta aina tästä samasta asiasta täälläkin väännetään... Liian suurta ei ole olemassakaan!! Mitä isompi sitä parempi!

Samaa mieltä...peukutan sekä koolle että viestille.

Vierailija
5/13 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan liian iso on kun pituutta ja varsinkin paksuutta löytyy, surullista kyllä. Jos ei ole vielä liian suurta tullut vastaan niin ei se tarkoita, etteikö niitä olisi. :D -ap

Vierailija
6/13 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kahdenkymmenen minuutin panemisen jälkeen rupeaa paikat olemaan hellinä riippumatta peniksen koosta.

Aivan näin. Pelkästään tämä kertookin jo että ap:n juttu on fantasiaa.

Vierailija
7/13 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian suurta ei ole olemassakaan. Kun siihen vain tottuu, niin pienemmän ei tunnu enää miltään. Sen sijaan kahdenkymmenen minuutin jyystämisen jälkeen paikat on hellinä, vaikka olisi kuinka pieni.

Vierailija
8/13 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseseksi on ratkaisu

Vierailija
9/13 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä voi olla ihan oikea ongelma. Olen itse todistanut samaa. Omani ei mahdu tyttöystäväni sisään kuin yhdessä asennossa, siten että tyttöystävä on päällä ja selin minuun. Siinä voi itse säädellä tahtia ja syvyyttä. Tyttöystävä on tiukka ja minä olen iso.

Anaali ei tule kysymykseenkään. Kukaan ei ole suostunut ottamaan munaani perseeseensä.

M34

21 / 15

Vierailija
10/13 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojen kanssa seksi on aina huonoa, ei pysty ottamaan suuhun eikä peppuun, eikä se syvään tökkiminenkään tunnu hyvältä. Poikien fantasia kokemattomuudesta. Tavallinen on monella tavalla paras.

Vierailija
11/13 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä voi olla ihan oikea ongelma. Olen itse todistanut samaa. Omani ei mahdu tyttöystäväni sisään kuin yhdessä asennossa, siten että tyttöystävä on päällä ja selin minuun. Siinä voi itse säädellä tahtia ja syvyyttä. Tyttöystävä on tiukka ja minä olen iso.

Anaali ei tule kysymykseenkään. Kukaan ei ole suostunut ottamaan munaani perseeseensä.

M34

21 / 15

..Älä höpötä, minulla on 22/15 ja hyvin on hommat hoituneet. Riittävästi lämmittelyä vain. Olen pannut joka reikään ja ei ongelmia.. =)

Vierailija
12/13 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin kuin edeltäjä kommentoi. Täällä 20/15 ja kunhan nainen on kiihoitettu märäksi tai käytetään liukkaria kunnolla, puuhailu onnistuu ihan hyvin miten tahansa.

Tuo 20 min ei ole mikään ihmeellinen aika sekään. Olen naisten kanssa pannut joskus puolisen tuntia ja hetken huilin jälkeen jatkettu. Toki pitää pitää huoli, ettei kuivaksi ketään nussita!

Osaamattomien nöösipoikien juttuja, sanon minä!

Vierailija
13/13 |
02.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34

21 / 15

Minun kalullani ei ole pituutta kuin 17 senttiä, mutta ympärysmittaa on saman verran ja kyllä se ainakin on naisten vehkeisiin mahtunut. Perseeseen paneminenkin onnistuu vaimon kanssa. Suihinotto ei oikein syvälle onnistu. Outo juttu.