Oskari etsii hurmaavaa mysteeriblondia, jonka tapasi Alepassa
http://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/artikkeli/missa-on-alepan-hurmaava-m…
Tosi romanttista. Toivottavasti löytävät toisensa.
Kommentit (14)
Voih <3 Oskari taitaa olla kilttimies ja tyttö on kuitenkin jonkun jänniksen morsian. Näin näissä aina lopulta käy :(
Voihan pakastepitsa. Tuntuu, että justhan mä olin parikymppinen itsekin (10v sitten), mut ton jutun luettuani tunsin itseni kyllä tosi vanhaksi. No mutta söpöä.
"Unohdin pyytää numerosi" - Tuli niin kova kiire sipsejä hakemaan :')
Onpa epäterveelliset ruoat ollut tytöllä. En haikailisi tuollaisen perään. Kymmen vuoden päästä on laardia enemmän kuin marketin rasvahyllyllä.
Nössöpoika etsii muikkia, joka ostaa keskellä viikkoa yhden räkäpizzan ja limsaa, ja nössöpoika päättelee muikin olevan sinkku. Onneksi nössö sai nenilleen, tosin my five minutes In the publicity on taas taattu. Mistä näitä ääliöitä sikiää??
Toi Oskari on kyllä niiiiin söpö <3 <3 <3 Toivottavasti löytää itselleen kivan tytön. Jokohan kyseisen Alepan limsahylly on täynnä Oskarista haaveilevien tyttöjen puhelinnumeroita?
No Oskari sai nyt oman 15 minuuttiansa julkisuudessa. Sehän tämän tarinan juju oli.
Melko ahdistavaa että ei voi edes pizzaa ostaa ilman että joku alkaa ahdistelemaan.
Sitä ihmettelen eniten että mikä kiire ja vimma kaikilla parikymppisillä muikkeleilla on aina omistaa se poikkis? Ei osata olla hetkeäkään yksin?
Silloin kun minä olin parikymppinen niin joku poika olisi tarjoutunut ostamaan mulle mun pakastapitsan :') Sitten useamman kerran jotkut setämiehet kommentoi mun ostoksia jos niihin sisältyi jotain herkkuja. On se kyllä kumma kun ei kaunis nuori nainen saa käydä edes kaupassa rauhassa.
On se kumma kun nyt tuhannen tytöt kehuu oskaria. Kaveria joka hengaa tinderissä ja panee yhtä jos toista. Nimittäin siellä bongattu. Ja kirjoittaa kuin 10 vuotias.
Noh jokaisen huippu hetki.
Tyttö löyty mutta on varattu.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun minä olin parikymppinen niin joku poika olisi tarjoutunut ostamaan mulle mun pakastapitsan :') Sitten useamman kerran jotkut setämiehet kommentoi mun ostoksia jos niihin sisältyi jotain herkkuja. On se kyllä kumma kun ei kaunis nuori nainen saa käydä edes kaupassa rauhassa.
Alan todellakin ostaa pakastepitsoja, kun se on varsinainen miesmagneetti.
Löyty.
https://rdice.net/a/c/n/16/09240330-milo-drag.ab94b306.jpg