Löysin tänään järkyn löydön asunnosta
Sellaisen pienen kameran joka oli ilmeisesti kytketty kiinni johonkin. Katkaisin johdon kokonaan työkalupakin saksilla. Inhottavinta tässä on se ,että kyseinen kamera oli vessan ilmastonin luona olevassa reijässä. Tuli karmea oloa. Entäs jos joku on tiiraillut salaa?
Kommentit (20)
Ihanko oikeasti? Etkä ole provo? Aika karmivaa...
Missä asut? Kannattaa varmaan ilmoittaa isännöitsijälle tms jos asut esim kerrostalossa. Voi olla muuallakin. Tai sitten on isännöitsijä itse asialla.
Ei niissä yleensä ole mitään johtoja, niissä on kunnon akku ja langaton yhteys laitteeseen, joka kerää tiedot. Tai sitten se on todella ikivanha.
Vierailija kirjoitti:
Missä asut? Kannattaa varmaan ilmoittaa isännöitsijälle tms jos asut esim kerrostalossa. Voi olla muuallakin. Tai sitten on isännöitsijä itse asialla.
No ihan oikeasti. Taidan alkaa hipsiä tästä poliisilaitokselle. Kerrostalossa. Ei ole provo.
Mikä mahtaa olla "sellainen pieni kamera"? Ei ne nettikamerat näytä miltään kameralta, ei edes laatikolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan oikeasti. Taidan alkaa hipsiä tästä poliisilaitokselle. Kerrostalossa. Ei ole provo.
No satavarmasti on. On luettu iltapaskoja.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka löysit sen?
Siivotessani vessan semmoista hyllyä. Mikä on tämän ilmasto jutskan vieressä.
Millaisessa asunnossa asut ap? Vuokralla ilmeisesti?
Vierailija kirjoitti:
Millaisessa asunnossa asut ap? Vuokralla ilmeisesti?
Omistus asunto, kerrostalo.
Jos se oli kaapissa nii mitä sitten. Kuvasiko se siellä edes mitään ja minnepäin oli suunnattu?
Tätäkää mie en usko. Elä viitti nyt huolestuttaa ihmisii. Hönteimmät kävi jo tarkistaa vessan viemärit ja hormit
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen pienen kameran joka oli ilmeisesti kytketty kiinni johonkin. Katkaisin johdon kokonaan työkalupakin saksilla. Inhottavinta tässä on se ,että kyseinen kamera oli vessan ilmastonin luona olevassa reijässä. Tuli karmea oloa. Entäs jos joku on tiiraillut salaa?
Nooh, tuota, mitäpä muita tarkoituksia tuolle kameralle keksit? Niin, eiköhän se ole justiinsa se tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Jos se oli kaapissa nii mitä sitten. Kuvasiko se siellä edes mitään ja minnepäin oli suunnattu?
Siis hylly ei oo mikää semmoinen kaappi. Vaan ylhäällä oleva hyllylevy. Vaikea selittää. Sen päällä tulee säilytettyy välil pesuaineita.. mutta joo osoitti silleen et kyllä sillä on varmasti voinnut nähdä jotain. Punainen piste siinä oli ja heti kun katkasin sen poikki. Niin se piste sammu. Siinä oli semmonen pitkäjohto mitkä katkaisin potki miehen työkalupakissa olevilla saksilla. Kamera on mun kädes tällä hetkellä. Puen nyt vaan päälle ja lähden viemään tätä laitokselle.
Ei kyllä vittu ymmärrä nykypäivän ihmisii, ne jotka tommoisia saakelin piloja tekee , se on edelleenkin RIKOS. Nykypäivänä ei mietiä ollenkaan mitään, mietitää vaan sitä kun minä nyt haluan tehdä näin.... Tein kyllä nyt päätöksen,ettei meille tule kukaan enään.
Kuvan laitat siitä laitteesta nyt. Muuten turha jatkaa tätä ees :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka löysit sen?
Siivotessani vessan semmoista hyllyä. Mikä on tämän ilmasto jutskan vieressä.
Älä sitten ihmettele ettei lämmitys toimi.
T: LVI-ingenjööri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hylly ei oo mikää semmoinen kaappi. Vaan ylhäällä oleva hyllylevy. Vaikea selittää. Sen päällä tulee säilytettyy välil pesuaineita.. mutta joo osoitti silleen et kyllä sillä on varmasti voinnut nähdä jotain. Punainen piste siinä oli ja heti kun katkasin sen poikki. Niin se piste sammu. Siinä oli semmonen pitkäjohto mitkä katkaisin potki miehen työkalupakissa olevilla saksilla. Kamera on mun kädes tällä hetkellä. Puen nyt vaan päälle ja lähden viemään tätä laitokselle.
Lähdet viemään? Löytötavaroihinko?
Mitä se pollarit sillä irrallisella kameralla tekee? Enempi olis hyötyä selvittää minne se johto menee :)
Ilmoita poliisille.