Mies tuli kotiin ja kysyi, onks sulla käyny vieraita?
-Ei oo..
-No missäs se kääretorttu sit on?
Ostettiin eilen illalla euroshopperin äklömakea puolenmetrin mittainen tiikeri kääretorttu, ja mä söin sen kokonaan ku lapset nukku. Hävettääkö hieman? En edes mitään hätävaletta keksiny, ajattelin ettei se sitä varmaan muista edes, käärepaperitkin laitoin roskiksen pohjalle.
Kommentit (5)
Ei okseta, raskaana olen. Tekis vielä mieli lisää, en kyllä oikeesti tiedä miks mä sen edes ostin. Mutta ehkä täytyy selvitä illan sarjat sitte vesimukilla.. :( t.ap
Mä olen raskaana ihan samanlainen, kaikkea makeaa menisi ihan määrättömästi ja se on muodostunut mieheni kanssa ihan meidän omaksi vitsiksi, hän kantaa mulle kaupasta herkkuja ja minähän syön. :) Edellisen kerran painoa tuli 18 kg, nyt 26. viikko menossa ja massaa kertynyt 10 kg, mutta en ole huolissani, sillä ainakin edellisellä kerralla imetys vei kaikki kilot ja ylimääräisiäkin ekstranopeaan. Normaalioloissa olen hoikka.
Voi eläimen käsi, en kyllä jää tästä nyt kiinni.. Tää tapahtuu näköjään joka kuukausi, prkl. Uskomatonta! t:ap
Jos käy vaan kerran kuussa, no worries! ;-)
Minä en pysty syödä kuin irvistellen yhden palan niitä imeliä kääretorttuja. Voi hirvitys!