Teini sanoi mulle "haista paska", vastasin että "haista ite."
kyse ei ollut riidasta, meillä on tuollaista huumoria. Ymmärrätkö sinä tuollaista huumoria? Olemme aika ronskeja suustamme ollessamme kahdenkesken (muiden seurassa osaamme yleensä käyttäytyä :D ).
Teini sanoi että "ollaan me ihan pimeitä, ei kavereiden perheissä tällane menis läpi."
Kommentit (8)
Leikkimielistä nokittelua voi harrastaa myös verbaalisesti korkeatasoisemmin. Ei tarvitse alentua rahvaanomaiselle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Leikkimielistä nokittelua voi harrastaa myös verbaalisesti korkeatasoisemmin. Ei tarvitse alentua rahvaanomaiselle tasolle.
Täytyypä sanoa tuo teinille.
Ap
;D
Voisin tulla haistelemaan sekä äidin että tyttären kakkapyllyjä :3
- nenäsetä
Haistattelin ja huorittelin vanhempia silloin kun ansaitsivat sen. Ei ne siitä mitään välittänyt. Miksi jotkut tekee jostain haistattelusta niin ison numeron? Kuuluu tavalliseen puhekieleen, ainakin nyt nuorilla. Kerran kännissä baarissa huorittelin töykeää vanhempaa naista joka väitti minun olevan alaikäinen vaikka olin yli 20. Sai ihan hirveät kilarit ja lennettiin ulos. Miksi? Olisi ollut ystävällinen ja kysynyt paperit mutta kun ei.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai ymmärrän, me leikkiveetuillaan teinin kanssa useinkin. Ollaan oikeasti tosi läheisiä tyttären kanssa ja rakastan häntä kovasti - ja hän tietää sen.
Mitään ikävää haukkumista emme tuolloin harrasta, vaan sellaista hellää "ooksää ihan järjissäs, mutsi?!" -tyyppistä.
Eikö voi puhua ihan suoraan víttuílusta eikä jostain veetuilusta.
Tuo on hyväntuulista vitsailua. Se ei ole kivaa, jos oikeasti haistatellaan. Siitä tulee paha mieli. Molemmin päin sydäntä särkevää.
Totta kai ymmärrän, me leikkiveetuillaan teinin kanssa useinkin. Ollaan oikeasti tosi läheisiä tyttären kanssa ja rakastan häntä kovasti - ja hän tietää sen.
Mitään ikävää haukkumista emme tuolloin harrasta, vaan sellaista hellää "ooksää ihan järjissäs, mutsi?!" -tyyppistä.