Hirveimmät esimiehenne!
Kertokaa millaisia hirveimmät esimiehenne ovat olleet.
1. Olin palkaton työharjoittelija ja esimies (nainen) ei ollut mukana minun valinnassani, joten koska olin tehokas, hiljainen ja ahkera työntekijä enkä samanlainen sosiaalinen suupaltti kuin hän itse, niin nainen katsoi mua aina kuin halpaa makkaraa eikä antanut kunnollisia työskentelyohjeita (mutta näppäränä selvisin kaikista tehtävistä ihan itse).
2. Tämäkään esimies (nainen) ei tykännyt siitä että en ole kovin sosiaalinen, joten hyvin alkaneen alun jälkeen hän rupesi simputtamaan mua mitä kummallisimmilla tehtävillä; milloin piti hakea joku teippirulla jostain tietystä kaupasta kaupungin toiselta puolelta tai tehdä joku tietty tehtävä SEKUNNILLEEN tiettyyn ajankohtaan mennessä vaikka hommalla ei olisi oikeasti ollut mikään kiire. Kunhan halusi vaan simputtaa ja aiheuttaa mulle pahan olon kun en "selviydykään" hommasta niin tehokkaasti kuin normaalisti olisin selviytynyt.
Olen myös ollut tekemisissä muutamien muidenkin luonteeltaan hyvin kusipäismäisten esimiesten kanssa, jotka ovat muuten vaan olleet kyllästyneitä omaan elämäänsä tai sitten mussa on oikeesti jotain vikaa ja oikein provosoin näitä esimiehiä pelkästään olemalla oma tehokas ja hiljainen itseni.
Kommentit (4)
Mulla on ollut vaan kivoja esimiehiä, kamalaa jos tuollaisia on oikeasti olemassa :(
Nykyinen.
"HaLOO, tervetuloa kivikaudelta nykyaikaan!" (Yksittäinen tehtävä tehdään vanhanaikaisella tavalla siksi, että uusi tapa ei ole käytännössä mahdollinen)
"Työhyvinvoinnilla ei ole mitään merkitystä"
"Minä voin lähettää sinut vaikka tunniksi paikkaan XXX!" (kesken työvuoron)
Jne. jne.
Mun esimies kävi öisin varastamassa vaihtokassan. Oli kyllä varsinainen jännämies.
Menin työhaastatteluun hiukset suoristettuna ja sain paikan. Menin töihin luonnonkiharoissani ja esimies sanoi, että mun pitäisi näyttää "enemmän huolitellulta" mutta koska sanoin, että joka-aamuinen hiusten suoristaminen olisi liian iso urakka, niin sain potkut koeaikaan vedoten. Mutta oikea syy oli se, että en suostunut suoristamaan hiuksiani töihin tullessa.