Naiset, hoidattakaa ne finniset perseenne kuntoon!
Ei ole seksikästä. Ei vaikka kuinka olisitte sitä treenanneet, jos pakarat ovat näppylöillä.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Hormoneista ne johtuu.
Akne johtuu hormoneista. Ei se ole mikään tekosyy jättää ihoa hoitamatta.
Voi jessus kun saiskin hoidettua aknensa kuntoon. Tässä kohtaa elämää on jo lääkäritkin nostaneet kädet pystyyn, kun edes Roaccutan ei auttanut. Sitä ennen oli kaikki voiteet ja antibiootit jo kokeiltu. Hormonaalista ehkäisyä en saa, että näkisi auttaako se.
Mulla oli just iso finni perseessä. Mieheni sen huomasi ja halusi puristaa :D Että näin meillä. Toivottavasti sä löydät itsellesi finnittömän perseen paijattavaksi. :)
AP puhkaise silmäsi niin sinun ei tarvitse enää kärsiä?
Maailman turhin avaus!
Mullon kyllä herpeksiä pakaroissa. Meikkaan ne aina Joe Blascolla kyllä piiloon
Nanao kirjoitti:
Mulla oli just iso finni perseessä. Mieheni sen huomasi ja halusi puristaa :D Että näin meillä. Toivottavasti sä löydät itsellesi finnittömän perseen paijattavaksi. :)
Kyllä mä puristelen naisen persettä ihan muista syistä.
Mitä ihmettä se sinulle kuuluu? En minä ole takalistoani kenellekään esittelemässä, eikä sen kunto kuulu kenellekään sen enempää kuin minulle kuuluu kenenkään jalkasieni tai psoriasis.
Minulla ei ole finnejä perseessä, monilla miehillä olen kylläkin nähnyt. Mutta ei ole minua haitannut.
Juuhh minulla ne eivät olekaan finnejä vaan ärsyyntyneitä karvatuppeja kun olen sheivannut pyllykarvani :) Mietippä jos olisi vielä ne karvatkin siinä, hih.
Miten?