Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olinko turhaan tökerö?

Vierailija
29.01.2017 |

On vähän morkkista ollut tänään siitä mitä tapahtui viime yönä baarissa. Tilanne meni näin: Baarissa oli naisseurue, jossa kaikki olivat pukeutuneet todella paljastavasti ja he tanssivat muitten miesten edessä heiluttaen pyllyä jne. Tulin itse paikalle tanssilattialle tanssimaan ja lähestyin naisia, sitten yksi niistä tönäisi minua ja sanoi: ''Sori, meillä on tyttöjen ilta'', yritin taas vähän tulla lähemmäksi tanssimaan ja hän tönäisi minua taas. Sanoin hänelle että minulla on oikeus olla tanssilattialla tanssimassa, ihan niin kuin hänelläkin. Tanssilattia oli hyvin pieni, ja kun sitten taas olin lähellä tätä naisseuruetta hän tönäisi minua taas. Tässä vaiheessa hermostuin ja sanoin hänelle että ''mulla on oikeus olla tässä tansilattialla, ihan niinku sullakin. Jos et sä kestä totuutta niin voit painua helvettiin'', sitten hän loukkaantui ja käski minun painua helvettiin ja menin sitten stumaan baarijakkaralle. Teinkö ihan kohtuuttomasti?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilanne tosiaan meni noin kuin kerrot, et tehnyt kohtuuttomasti. Monesti näillä tilanteilla on kuitenkin muitakin näkökulmia, joiden mukaan asia on voinut mennä hieman toisin.

Vierailija
2/2 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa paha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä