Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä verran omaa aikaa avoliitossa/avioliitossa on hyvä?

Vierailija
29.01.2017 |

Kun kuitenkin asutaan yhdessä ja jaetaan arki eli aikaa samassa tilassa on melko paljon.. Kuitenkin oma aika ilman sitä puolisoa on hyväksi. Mutta minkä verran mielestänne omaa aikaa pitäisi olla? Itse kaipaan melko paljon, vaikka rakastan avomiestäni yli kaiken. Joskus vain pelkään että olenko sen mielestä liian etäinen kun en koko ajan "roiku kiinni".

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti.

Vierailija
2/7 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sen toisen osapuolen tunteista tietysti myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku kaksi.

Vierailija
4/7 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran kuin molemmille osapuolille tuntuu sopivalta. Ei ole mitään nyrkkisääntöjä näissä yksilöllisissä asioissa. Oman tuntemuksen mukaan on mentävä. Suhteessa toki samalla huomioitava toisen osapuolen tuntemukset. Eli: keskustelkaa asiasta ja etsikää sillä tavoin molempia tyydyttävä ratkaisu.

Vierailija
5/7 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puolisotonta aikaa  arkena 12h päivässä. Riittää mulle ihan hyvin.

Vierailija
6/7 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ns. omaa aikaa keskimäärin kolme päivää joka viikko (kesäloma poislukien). Mies on reissutyössä. Paljon vähempikin riittäisi.

Vierailija
7/7 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suoraan sanoen tiedä, kun välillä tuntuu sille, että haluaisi olla yhdessä erottamattomana ikuisesti Toisinaan toista, eikä ketään muutakaan haluaisi nähdä saati kuulla lainkaan...On myös niin, että kun on oikein keskittynyt johonkin muuhun, niin sitä ei silloin edes "aktiivisesti" tunne tai huomaa, että toinen on lähellä. Joskus saattaa toisen tuntea iholla ja aistia hänen tuoksunsa, vaikka hän olisi toisella puolella maapalloa... Luulem, että jokaisen meistä on välillä hyvä ola yksin, jotta saataisi olla myös yhdessä toisen kanssa.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi