Niin turha olo, onko elämässä mitään järkeä?
Lapset tehty, työssä käyn, koti on kiva. Mutta mikään ei tunnu miltään. Talous huolettaa koko ajan. Lomia ei ole. Tuntuu pahalta lapsia kohtaan että joutuvat kestämään tällaista nyt ja mahdollisesti koko elämänsä. Miksi koskaan teinkään lapsia, lapsettomana voisin hyvällä omatunnolla tehdä itsarin, nyt en voi koska pelkään et lapset kärsis sen jälkeen vielä enemmän.
Kommentit (5)
Ja ei, ei elämässä ole järkeä. Merkitys elämälle on jokaisen löydettävä itse.
Miksi elämässä pitäisi olla mitään JÄRKEÄ? Olet ja elät vaan, otat ilon irti sieltä, mistä saat. Ei se kenelläkään sen kummempaa ole, eikä sun lapset talousongelmista oikeasti kärsi.
Joo joiltakin tää elämä ottaa enemmän kuin antaa. Enkä ymmärrä miksi täällä pitäisi väkisin olla ja kärsiä. Mulla ei lapsia, ei ystäviä, ei miestä, ei sosiaalisia taitoja, kärsin ahdistuksesta ja masennuksesta koska olen niin yksin. Ei tämä ole mitään elämää. Heti kun vanhemmistani aika jättää niin päätän päiväni. Ennen sitä en, koska en voi antaa heille sitä taakkaa kannettavaksi minkä he saisivat jos oma lapsi tekisi itsarin.
Ei kaikkeen ole olemassa mitään järkeviä ja helposti ymmärrettäviä selitystä.
Miksi, synnymme
Miksi elämme
Onko elämällä jokin syy tai tarkoitus
Pitäisikö täällä saada jotain aikaan muuta kuin omia jälkeläisiä.
Paljon kysymyksiä & vähän vastauksia.
Kai tärkeintä on löytää iloa ja jotain positiivista siitä mitä on ja mihin voi itse edes jotenkin vaikuttaa.
Joskus vaikeina aikoina monien mieleen tulee synkkiä ajatuksia mutta niitä tulee varmasti kaikille ainakin jossain elämänsä vaiheessa.
Ala käymään lenkillä, se auttaa. Spinning on myös hyvä vaihtoehto jos jalat ei kestä juoksua. (Luulet ehkä että vittuilen, mutta liikunnalla on uskomaton vaikutus mielialaan. Tutkimusten mukaankin, mutta nyt puhun omakohtaisesta kokemuksesta.)