Vuorokausi treffipalvelussa, pari flirttiä ja
3 varatulta paljon vanhemmalta ehdotus salasuhteeseen. Onko tämä koko ajan tuommoista, ettei yhtään normaaleja mukana? Vai olenko vaan keskimääräistä kamalampi :D
Kommentit (6)
Kiva että jollain muillakin samankaltaisia kokemuksia :)
Laita kuvallinen profiili niin varmasti alkaa tulla myös normaaleita tyyppejä jotka ovat aidosti hakemassa mahdollista elämänkumppania.
Vierailija kirjoitti:
Laita kuvallinen profiili niin varmasti alkaa tulla myös normaaleita tyyppejä jotka ovat aidosti hakemassa mahdollista elämänkumppania.
On jo kuva
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kuvaton ilmoitus. Siinä on perustiedot ja lyhyt profiiliteksti. Lukee myös että etsin elämänkumppania/ystäviä. Toi ilmoitus on roikkunut siellä jo pari vuotta. Olen 25v. Tuona aikana on tullut tällaisia viestejä:
- moi kuvaa?
- moi tykkäätkö seksistä? T. Pillumaisteri
- hei täällä pertti 56v hämeenkyröstä, maatila olisi emäntää vailla
- pelkkiä flirttejä
- kilometritekstejä, joista näkee että ne on lähetetty kaikille muillekin naisilleEttä joo, en tiedä missä ne normaalit liikkuvat.
Ja viimeisen kaltaiset viestit eivät voi tulla normaaleilta miehiltä?
Veikkaan että kuvan kanssa tilanne on vielä pahempi, jos on yhtään nätti. Sitä seksiehdottelujen määrää...
Jaaa ei, itse en pidä normaalina että spämmätään samaa viestiä useille naisille. Tosi falskia.
Mulla on kuvaton ilmoitus. Siinä on perustiedot ja lyhyt profiiliteksti. Lukee myös että etsin elämänkumppania/ystäviä. Toi ilmoitus on roikkunut siellä jo pari vuotta. Olen 25v. Tuona aikana on tullut tällaisia viestejä:
- moi kuvaa?
- moi tykkäätkö seksistä? T. Pillumaisteri
- hei täällä pertti 56v hämeenkyröstä, maatila olisi emäntää vailla
- pelkkiä flirttejä
- kilometritekstejä, joista näkee että ne on lähetetty kaikille muillekin naisille
Että joo, en tiedä missä ne normaalit liikkuvat.