Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkävuoksi olen vapaata riistaa?

Vierailija
29.01.2017 |

Nuorille parikymppisille naisille. Minulla on suomen mittapuun mukaan suht. valtava penis. 24/16cm. Ja se näkyy, jos on vähänkin tyköistuvammat farkut.

Jos menen ravintolaan, niin voin olla varma, että tanssiessani hitaita naisten kanssa, niin puolet daameista kokeilee housujen päältä kaluani ja ilme muuttuu lasittuneeksi ja ollaan valmiina lähtemään jatkoille välittömästi tanssin loputtua. En minä mikään esine ole, joka haluan antaa kaikille tapaamilleni naisille upeita orgasmeja. Haluan ensin tutustua näihin naisiin. Vai munaako nuoret naiset nykyään ravintoloista vain hakevat?

Joskus toki osuu kiinnostava nainen kohdalle ja sitten kun nämä pikkupillut näkevät erektioni täydessä terässää, niin iskee pelko perseeseen tyyliin, eihän tuo minuun mahdu ja selitykset alkavat.

Nykyään koitan kauttarantain selvitellä, että olisiko värkki tarpeeksi tilava, jotta voitaisiin nauttia molemmat kunnolla koko yön. Onneksi näitäkin löytyy, enkä minä aisaani ilman lämmittelyjä keneenkään ala tunkemaan. M51.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten uneni loppui.

Vierailija
2/3 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva tiskiin tai voit suksia kuuseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän toki, että mikään ei ole kiihottavamman näköistä, kun otan jotain hoikkaperseistä tiukkapillua takaapäin ja valtava kaluni painuu sentti sentiltä syvemmälle. Monasti pääsen reilusti yli puolenvarren sisään.

Välttämättä tiukkapillut eivät niin paljon nauti, kuin väljemmän värkin omaavat, mutta kun ei oikein koskaan kohdalle osu näitä ns. vastaanottavaisia pilluja, silloin kun osuu, niin se onkin sitten sellaista molemmilta tajun vievää naimista miltei pohjaan asti.

Ap.