Ärsyttää kun mies on vittumainen sillon kun meillä on hänen kavereitaan kylässä.
Ensin suunnittelee aina onnessaan miten kokkaillaan jne, ja sitten kun kaverit tulee, niin tiuskii vaan minulle ihan koko ajan. Ja koittaa alistaa. Ottaa päähän etten enää edes halua että sen kaverit tulee meille, vaikka ovatkin mukavia.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ensin suunnittelee aina onnessaan miten kokkaillaan jne, ja sitten kun kaverit tulee, niin tiuskii vaan minulle ihan koko ajan. Ja koittaa alistaa. Ottaa päähän etten enää edes halua että sen kaverit tulee meille, vaikka ovatkin mukavia.
Miksi et viitsi alistua miehesi mieliksi edes silloin kun MIEHEN kavereita tulee kylään?
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän ihan täsmälleen ottaen sanoo sulle, ap? Voitko antaa pari näytettä tähän?
Ei sun tarvitse alistua huonoon käytökseen. Eikä todellakaan tarvitse lähteä myös minnekään omasta kodistas, niin kuin tuolla aikaisemmin neuvottiin. Jos mies ei osaa käyttäytyä kunnolla kavereitten läsnäollessa, niin tapailkoot niitä jossain muualla tai suksikoot kuuseen.
Älä päästä miehen kavereita teille. Se on myös sinun kotisi ja sitä päätät, ketä kotiisi saa tulla.
Jos ne miehen kaverit on yhtään ihmisiä niin ne varmaan pitää miehesi käytöstä sinua kohtaan törkeänä ja kyllä miehesi arvostus heidän silmissä laskee. Voin vaan mielessäni kuvitella mitä ne tuumaa teiltä lähtiessä :"kohtelee aika paskamaisesti muijaansa.." Miehelläsi on varmaan huono itsetunto kavereidensa edessä, ehkä he ovat porukalla naureskelleet miehille jotka on ns. "tossun alla" ja nyt hän koittaa näyttää että hän ei ainakaan ole ja varmistaa ettet ainakaan pyydä miestä tekemään mitään hänen kaveriensa nähden joka voidaan tulkita käskyttämiseksi.
Ole äijä ja häpäise mies kavereiden naaman edessä. Esim. kysymällä että mikä sulle nyt tuli kun rupeet ihan kakaraksi, täytyykö jullelle ja jamille esittää jotain perseilijämachoa vai? Kuule luulen että ne tykkää susta ihan omana ittenäskin.
Vierailija kirjoitti:
Ole äijä ja häpäise mies kavereiden naaman edessä. Esim. kysymällä että mikä sulle nyt tuli kun rupeet ihan kakaraksi, täytyykö jullelle ja jamille esittää jotain perseilijämachoa vai? Kuule luulen että ne tykkää susta ihan omana ittenäskin.
Olen samaa mieltä tämän kanssa!
Kosta miehelle. Kutsu joskus omia kavereitasi kylään ja kun mies on paikalla ja kaikki naiset olohuoneessa, vedä yllättäen miehen housut alas. Yhdessä sitten osoittelette miehen katkarapua ja kikatatte halveksuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Kosta miehelle. Kutsu joskus omia kavereitasi kylään ja kun mies on paikalla ja kaikki naiset olohuoneessa, vedä yllättäen miehen housut alas. Yhdessä sitten osoittelette miehen katkarapua ja kikatatte halveksuvasti.
hyvä suunnitelma paitsi on seksuaalista väkivaltaa ja toimittaa ap:n ja kaverit vankilaan.
voisiko olla , että ap käyttäytyy jotenkin oudosti ja sen vuoksi mies alkaa tiuskia . No joka tapauksessa outoa käytöstä. Minulla oli tiuskiva nainen kun hänen kaverinsa tulivat niin haukkui minua koska en lukenut ajatuksia ja ollut sujuva seuramies.
Miehesi ei ole mies, vaan keskenkasvuinen poju. Tollainen käytös on tyypillistä murrosikäisille pojille, pitää näyttää kavereille, ei olla varmoja omasta miehuudesta. Kotikasvatus vaikuttaa paljon tähän. Puhu miehellesi ja sano, että tollainen käytös ei käy, tai kaverit ei tule enää käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et viitsi alistua miehesi mieliksi edes silloin kun MIEHEN kavereita tulee kylään?
Ylläolevan kirjoittaja on varsinainen i*diootti. Suomessa naisen EI tarvitse alistua yhtään kellekään, mikä sinulle neanderthalille tiedoksi näin annettakoon.
Esittää kavereille olevansa äijä talossa. Sano miehelle, että ei sun tarvitse vetää mitään roolia ja että kaverit ovat jees mutta miehen käytös mielestäsi perseestä. Jos ei tajua, niin sitten lähdet muualle, kun miehen kaverit tulee kylään. Ei kenenkään tarvitse sietää tuollaista käytöstä.