Kuinka paljon ehdotatte kumppanillenne tekemistä?
Kuinka usein/paljon ehdotatte kumppanillenne jotain tekemistä? Esim. millaisia juttuja ehdotatte?
Mietin kun tuntuu että itse ehdottelen kokoajan kaikkea mutta toinen ei ikinä mitään :(
Kommentit (8)
Aika usein tulee ehdoteltua mm. yhteistä lounasta työpäivän aikana, leffaan/syömään/kahville menoa töiden jälkeen tai viikonloppuna, lenkille ja salille lähtöä jne. Yleensä puoliso innostuu ehdotuksista ja ehdottelee itsekin vastaavia :)
Joka viikonloppu mietimme yhdessä, mitä tekisimme. Luulen, että ehdotukset menevät aika tasan. Helsingissä onneksi tapahtuu lähes joka viikonloppu jotain. Lähitulevaisuudessa on ohjelmassa mm. venemessut, yksi teatteriesitys ja Tukholman risteily.
Lähes viikottain ehdottelen, elämä olisi tylsää ilman tekemistä..
Aika usein ehdotan mutta jokainen ehdotus ei johda toimintaan.
En oikeastaan koskaan. Tekemistä on niin paljon ilman ehdotteluakin, että enemmänkin pitäisi ehdottaa, mitä jättää tekemättä. Jos haluan risteilylle niin varaan risteilyn ja menen, en tarvitse siihen kumppania mukaan kuten en moneen muuhunkaan asiaan, jossa pitäisi sovitella aikatauluja.
Ehdottelen paljonkin, mies ei niin paljon. Ehkä olen enemmän sellainen, joka haluaa jotain "ekstraa" :) Eikä se haittaa minua juurikaan, erityisinä juhlapäivinä saatan vähän pettyä jos mies ei ole tajunnut miettiä yhtään mitään.