Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos pyydän naista treffeille

Vierailija
26.01.2017 |

Jossain kohtaa tutustumista melko varmaan selviää nämä asiat
Olen työtön ja alkoholisti joka on lopettanut juomisen.
Mitä tuossa kohtaa tapahtuu? Lähteekö nainen kävelemään suoraan vai sinnitteleekö se kuitenkin loppuun ja jos vaikka pyydän puhelinnumeroa niin siinä kohtaa ilmaisee että eiköhän tää ollut tässä?
En ole koskaan käynyt treffeillä niin en oikein tiedä miten siellä toimitaan.
Kannattaisiko olla väliaikaisesti vaikka joku paskaduuni mistä jää tappiolle taloudessa, vai mitä ne naiset ajattelee työttömyydestä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/3 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- No sukupuoleen katsomatta luulen, että ihmiset arvostavat kanssa ihmisiä jotka ovat aktiivisia sekä reippaita että elämänmyönteisiä. Sinulla menee työttömänä kyllä hyvin -ellei peräti liian hyvin, jos voit vähätellä jotain työtä paska duuniksi. Treffeillä yritetään usein hieman tutustua toiseen ja hakea sitä "yhteistä kemiaa" , joten on hyvä jos osaa kertoa itsestään jotain ja siitä miten hahmottaa maailmaa ja ympäristöä. Aina ei sanoja tarvita,

Mutta Jollei osaa kertoa itsestään kuin, että työtön alkoholisti -joka ei juuri nyt jostain tuntemattomasta syystä juo -mutta kutsuu itseään edelleen alkoholistiksi ja väheksyy rehellistä työntekoa pitämällä sitä paskaduunina, niin tarkemmin tuntematta tai näkemättä sanosin, että ennuste saada treffeiltä pidempiaikaisempaa läheistä suhdetta / seuraa on melko pieni.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- No sukupuoleen katsomatta luulen, että ihmiset arvostavat kanssa ihmisiä jotka ovat aktiivisia sekä reippaita että elämänmyönteisiä. Sinulla menee työttömänä kyllä hyvin -ellei peräti liian hyvin, jos voit vähätellä jotain työtä paska duuniksi. Treffeillä yritetään usein hieman tutustua toiseen ja hakea sitä "yhteistä kemiaa" , joten on hyvä jos osaa kertoa itsestään jotain ja siitä miten hahmottaa maailmaa ja ympäristöä. Aina ei sanoja tarvita,

Mutta Jollei osaa kertoa itsestään kuin, että työtön alkoholisti -joka ei juuri nyt jostain tuntemattomasta syystä juo -mutta kutsuu itseään edelleen alkoholistiksi ja väheksyy rehellistä työntekoa pitämällä sitä paskaduunina, niin tarkemmin tuntematta tai näkemättä sanosin, että ennuste saada treffeiltä pidempiaikaisempaa läheistä suhdetta / seuraa on melko pieni.  

Alkoholisti on alkoholisti vaikkei joisikaan, mutta miksi nyt piti tarttua noin kovasti tuohon paskaduuniin? Tarkoitin sillä työtä joka ei ole minua varten. Kyllähän joku voi pitää minun omaakin alaa paskoina hommina vaikka itse siitä pidänkin. Mutta jos paskaduuni sanana aiheuttaa tuollaisen reaktion, voisi päätellä että työnteko koetaan melko vakavana asiana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan