Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alle puolivuotiaan vanhemmat! Mitä päällä sisällä?

Vierailija
26.01.2017 |

Pidätkö vauvalla bodyn päällä jotakin neuletta yms? Mikä sisälämpötila?

Itse olen pitänyt bodyn päällä neuletakkeja yms., mutta nyt olen miettinyt, pärjäisikö vauva ilman. Viettää paljon aikaa sitterissä ja lattiatasolla leikkien, niin sillä pitänyt päällä lämpimästi. Sisälämpötila n.21-22 astetta. Vauva 4 kk.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaa pitkähihanen body ja potkuhousut.

Vierailija
2/6 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 3kk ikänen ja kotona aika viileää. Lattialla varsinkin. Päällä yleensä body housut villasukat neule. Pakkaskelillä kun on sisälläkin kylmä niin villahaalari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body, housut ja sukat. Meillä lapset tuossa iässä jo viettävät aikansa peiton päällä lattialla. Koittelen välillä onko sormet kylmät, jos tuntuu viileältä, laitan lisää puseroa ja vaikka villasukat.

Vierailija
4/6 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vauvalla (5kk) on nyt vaippa, pitkähihainen body, sukkahousut, potkupuku missä pitkät hihat ja lahkeet.

Vierailija
5/6 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähihainen body ja potkuhousut tai sellaiset housut että pysyy päällä kun vauveli 4,5kk ryömi jo.

Tietysti myös vaippa ja sukat.

Vierailija
6/6 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti bodyn päällä pusero tai neuletakki, jos oleilee lattianrajassa. 20 astetta on aika alhainen lämpötila ja lattianrajassa usein vielä vetää. Tuon ikäinen tarvitsee  lisälämpöä, kun ei vielä liiku.