Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen pitää olla itse aktiivinen jos aikoo saada yhdynnässä.

Vierailija
25.01.2017 |

Verenkierto alapäässä on ykkösjuttu ja se ei tapahdu vain lahnailemalla vaikka mies olisi kuka. Siihen auttaa oma lantion liike. Naisen pitää ikäänkuin antaa miehen penikselle yhdyntää laittamalla itseään aktiivisesti miehen ympärille, nussimalla penistä. Silloin nainen itse pääsee helpommin orkulle.
Eli miehestä se ei ole kiinni, lahnailevat eivät vaan osaa seksiä hyvin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/16 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Taitava rakastaja löytää oikeat paikat. Lisäksi pitää olla anatominen yhteensopivuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njääh, helpommalla pääsee kun hoitaa hommat yksin. 

Vierailija
4/16 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taas anatomia-asiantuntija huutelee. Sä olet varmaan aika monta orgasmia antanut naisille? Tai sitten et. Yhtään.

Vierailija
5/16 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ei tykkää akviivisista naisista.

Vierailija
6/16 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä alapeukut? Tottahan tuo on.

T. nainen, ei ap

Vierailija
7/16 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan. Jos ei suutaan saa auki mistä tykkää eikä ole valmis mitään tekemään orgasminsa eteen niin se ei ole kuin oma syy jos orgasmi jää saamatta.

Vierailija
8/16 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan. Jos ei suutaan saa auki mistä tykkää eikä ole valmis mitään tekemään orgasminsa eteen niin se ei ole kuin oma syy jos orgasmi jää saamatta.

Jos jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan niin sittenhän miehet voivat vetää suosiolla käteen.

Vierailija
9/16 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Sanotaanko nyt niin, että en ole ap:n kanssa samaa enkä eri mieltä. Taitava mies osaa tuottaa naiselleen orgasmin esim. nuolemalla, ja tällöin naisen osa on maata ja nauttia. Yhdynnässä taas oma liike olisi suotavaa, mutta jos ei ole koskaan saanut emätinorgasmia, niin sitä ei saa, vaikka kuinka vääntelisi. Itseään voi tietenkin auttaa laukeamaan esim. hieromalla omaa klitoristaan. Sanoisin tätä aktiivisuudeksi.

Se, että makaa miehen alla lahnana ja valittaa, ettei laukea, on pelkkää omaa laiskuutta ja tyhmyyttä. Ei siis miehen vika.

Vierailija
10/16 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, mutta vaikka kuinka nussisin, ei parissa minuutissa kerkeä lämmetä yhtään. Mieheltä tarvitaan ennen kaikkea kestokykyä, kykyä olla tulematta, kunnes nainen tulee. Pystyykö mies siihen on ratkaisevaa naisen orgasmin saamisessa.

Vierailija
11/16 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi, sehän ollaan jo monesti tutkittu että rikkaiden miesten kanssa naiset saa helposti.

https://murobbs.muropaketti.com/threads/hs-tutkijat-rikkaiden-miesten-n…

Täällähän ollaan tää asia täysin käsitelty. Kaikki naiset rakastuvat lauman alfaan. Meidän yhteiskunnassa menestys, raha on sama asia kuin olemista lauman alfa alkuaikoina. Nainen laukeaa helposti kun  saa haluamaltaan kumppanilta mutta suurin osa naisista tyytyy heikompaan saaliiseen. He tekevät näin koska a) eivät itse ole riittävän kauniita tai haluttavia saadakseen näiltä b) ovat epätoivoisia läheisyydelle ja naimisiin pääsemiselle.

Vierailija
12/16 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oot lahnaileva ;) Et tiedä mistä puhut. Meillä mieheltä lentää lasti oikeasti(ihan oikeasti, en yhtään liiottele) 2 :ssa minuutissa. Jos minä uskallan liikahtaakaan, mieheltä lentää minuutissa. Yritä ehtiä siinä mukaan.Varsinkin kun  esileikki on kerran kämmenellä selkää ylös ja alas. Sanomattakin on selvää, että mies saa aina, minä en koskaan. Ja se kuka sanoo, että käytä omaa kättäsi, kysyn: Mihin minä sitä miestä sitten siellä sängyssä tarviin, jos kuitenkin joka ikinen kerta täytyy ite runkata.

Vierailija
13/16 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitos tästä informaatiopläjäyksestä. Enpä olis tiennytkään. t. N50

Vierailija
14/16 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on täyttä puppua. Jos mies on itse vastuussa orgasmistaan, miksi se tarvitsee siihen naisen kehon välineeksi? Ja jos mies tarvitsee naisen saadakseen orkun, eikö nainen voi vaatia samaa. nainen tarvitsee orkkuun miehen kehon/vehkeen. Jos jokainen on vastuussa itse  se tarkoittaa sitä, että orgasmi runkataan, eikä siihen toista tarvita. Mies joka lennättää lastin minuutissa, niin , että nainen ei ennätä kissaa sanomaan, eikä tietenkään saa koko hommasta mitään, ei ole naisen vika. Ei nainen sellaisessa rytäkässä/vauhdissa ehdi mitään saamaan vaan miehen on silloin vaivauduttava se orkku naiselle antaman, koska antaahan se nainenkin sen orkun miehelle. Ei se mieskään sitä sitä tyydytystä itse tee vaan käyttää siihen naista, naisella täytyy olla miehen vehkeeseen yhtäläinen oikeus ja sen vehkeen on SEISOTTAVA.

Vierailija
15/16 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuuttimunan kanssa emätinorgasmi on mahdottomuus.

Vierailija
16/16 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa on eroja, on niitä jotka tietää mitä haluaa, silloin miestä viedään kun mätää kukkoa ja sitten on niitä wannabe ikineitsyitä ujoja hissukoita jotka ei saa sanaa suustaan jos seksistä keskustellaan. Voisin väittää, että tuo ensiksi mainittu harvoin kärsii orgasmiongelmista, kun taas tuon toisen kohdalla luulen sen olevan aika yleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi