Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät halua suhteeseen eivätkä rakastu

Vierailija
25.01.2017 |

He ikään kuin ajautuvat jonkin miehen huollettavaksi, koska tämä mies osoitti erilaisin tavoin, että hän olisi hyvä huoltaja naiselle ja siten naisen elämästä tulisi helpompaa. Usein nainen sitten huomaa, että näin ei ollutkaan ja jättää miehen. Yli 80% eroista on naisen aloitteesta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi aionkin elellä koko elämäni sinkkuna. Minä en tarvitse ketään pitämään huolta itsestäni, enkä ala pitämään huolta kenestäkään. Näin olemattoman seksivietin omaavalle selibaattikin on täysin luonnollinen olotila. Ajatuskin siitä, että alkaisin parisuhteeseen on suorastaan kuvottava, ja ajatus siitä, että alkaisin siihen rahan takia on kaksin verroin kuvottava. Ikään kuin muka en pärjäisi yksin. Jos joskus tärähtää ja menee rakastumaan niin se on lähes ymmärrettävää. Loisiminen ei. Ja puhun siis itsestäni, muiden valintoja en lähde arvioimaan.

-Nainen

Vierailija
2/5 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoltaja naiselle? Parisuhteissa yleensä se nainen saa huoltaa miehen asioita pyykistä ruuanlaittoon.

Jos miehelle on ihan ok jatkaa parisuhteessa, kun vapaa-aikana voi tavata tyttöystävää tai viettää aikaa kavereiden kanssa ryypäten, niin miksi hän eroaisi? Vaimo voi olla eri mieltä ja hakea eroa. Ja toisaalta, jos pari yhdessä päättää erota, niin enpä usko, että mies saisi kuitenkaan vietyä asiaa eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun ongelma oikeasti on?

Vierailija
4/5 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja olen suhteessa rakastamani miehen kanssa. Mies ei ole huoltajani, olemme molemmat ihan itsenäisiä olentoja vaikka olemmekin suhteessa.

Vierailija
5/5 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän mielikuvitusmaailmassa ap elää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan