Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tulla rennoksi ja hauskaksi tyypiksi?

Vierailija
25.01.2017 |

Olen kyllästynyt olemaan virallinen, asiallinen ja aina niin 'särmä'. Jännitän muita ihmisiä aina sen verran, että rento vitsailu ei useimmiten onnistu. Tosin hauskat jutut eivät osu silmiin yksinkään, koska ihmettelen aina joidenkin ihmisten instatilejä, jotka ovat täynnä huumoria ja kuvia hauskoista sattumuksista. Mulle on lapsesta asti iskostettu päähän että pitää olla hyväkäytöksinen, kohtelias ja korrekti. Aina jos tulee hauska juttu mieleen niin alan epäröimään että onko se nyt liian ronski, loukkaava tai muuten vaan tyhmä, ja lopulta olen vaan hiljaa.

Mieheni seurassa olen sanavalmis ja nokkela kun pystyn olemaan täysin rennosti.

Miten tässä asiassa voisi kehittyä? Olen kyllästynyt kuulemaan sihteeri/kirjastonhoitaja -läppiä ja jäämään etäiseksi muille. Ja kai elämä olisi mukavampaa jos huumoria olisi enemmän.

Nauran kyllä muiden jutuille, ja itseenikin kohdistuville vitseille, mutta tämä Aino Asiallinen -viitta alkaa ärsyttää.

Vinkkejä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että sellaiseksi synnytään ja kasvetaan.. Ei ole sama asia ollenkaan heittää joku opeteltu vitsi siihen sopimattomaan kohtaan, kun vain omata se taju mitä heittää ja mihin :/

Vierailija
2/3 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu jos olet nainen. Sinulla on lähtökohtaisesti liian huono itsetunto. Se korostuu närkästymisenä ja mielensäpahoittamisena. Tarkkailet liikaa omia sanomiasia ja olet liian kriittinen itsellesi ja muille. Rento ihminen ei välitä omista eikä muiden puheista ja on immuuni arvostelulle. Tyydy olemaan hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon kasvatus- ja luonneasia, vaikea muuttaa mutta ei mahdotonta. Oma koti oli hyvin kriittinen ja vielä aikuisenakin miettii jatkuvasti tekeekö asiat oikein - hyvin rasittavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi