Mistä tietää onko ruma?
Kerroin psykiatriselle sairaanhoitajalle että olen mielestäni todella ruma ja epämiellyttävän näköinen.
Hän sanoi että olen hänen mielestään pitkä ja komea mies.
Sitten hän kysyi mitä ajattelen kun hän sanoi niin.
Kerroin että luulen hänen sanovan niin koska hän ei voisi sanoa pitävänsä minua rumana koska se olisi huono juttu itsetunnolleni.
Hän vakuutteli että siitä ei ole kyse, ja että hän kyllä kertoo aina rehellisen mielipiteensä.
Kun katson peiliin niin näen kehitysvammaisen näköisen ihmisen(Anteeksi kehitysvammaiset)
Miten saisin puolueettoman mielipiteen ulkonäöstäni? Juu tiedän että on kauhean pinnallista.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Mitä hiton väliä sillä on??
Vaikka tämä on varmaan tarkoitettu positiivisella tavalla niin tällaisesta tulee vähän sellainen olo, että vähättelee toisen ongelmaa. Mutta ymmärrän kuitenkin että tarkoitusperä on hyvä.
Siitä että kiinnostuuko naiset susta ja kuuletko selän takana puhetta siitä että olet komea.
Olen samassa työpaikassa yhden pitkän komean miehen kanssa ja olen kuullut jo ainakin 5 kertaa naisten puhuvan selän takana siitä miten hän on niin komea ja mitä lie. Itsehän olen saanut olla samassa työpaikassa täysin rauhassa naisilta, olen siis ruma.
Vierailija kirjoitti:
Siitä että kiinnostuuko naiset susta ja kuuletko selän takana puhetta siitä että olet komea.
Olen samassa työpaikassa yhden pitkän komean miehen kanssa ja olen kuullut jo ainakin 5 kertaa naisten puhuvan selän takana siitä miten hän on niin komea ja mitä lie. Itsehän olen saanut olla samassa työpaikassa täysin rauhassa naisilta, olen siis ruma.
Mistä tiedät ettei ne puhu myös sinusta selän takana niin? Eihän se toinenkaan mies tiedä mitä ne naiset selän takana puhuu?
Kyllä sinä sen huomaat. Esim. saatko katseita /vilkuiluja osaksesi? Ei rumaa tee mieli katsella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä sen huomaat. Esim. saatko katseita /vilkuiluja osaksesi? Ei rumaa tee mieli katsella.
Kyllä kait minua jotku katsoo, mutta eikö se ole aika normaalia? Esim vaikka kaupassa tai ulkona kävellessä ihmiset vilkaisee tuntemattomiakin silmiin. Itsekin teen niin.
Vierailija kirjoitti:
Niin taisit siis tarkoittaa sitä että joku katsoo useammin kuin sen yhden vilkaisun verran? En ole kauheasti laittanut merkille tuota, mutta pitääpä koittaa katsoa.
olet ruma jos
- vastaantulevat lapset purskahtavat itkuun nähdessään sinut
- kukat kuihtuu kun kävelet ohi
- linnut törmää puuhun kun säikkyvät sinua
LIity Tinderiin ja katso saatko matcheja. Musta siinä on aika hyvä mittari kertomaan oletko ruma. Ei kai kukaan rumalle paina sydäntä.
Vierailija kirjoitti:
- linnut törmää puuhun kun säikkyvät sinua
:D
-Naapurin urosbokseri osoittaa kiimaista kiinnostusta.
-Olet suosituin sikalan työntekijä asiakkaiden keskuudessa
-Sinut halutaan kymppitonnilla kauneuskirurgiaan erikoistuneen klinikan "ennen" -kuviin.
Vierailija kirjoitti:
LIity Tinderiin ja katso saatko matcheja. Musta siinä on aika hyvä mittari kertomaan oletko ruma. Ei kai kukaan rumalle paina sydäntä.
Itse tinderissä vakavaa suhdetta etsineenä miehenä en haluaisi että sinne mentäisiin vain testaamaan omaa markkina-arvoaan..
-Ihmiset joko ignooraavat sinut ihan täysin kuin et olisi olemassakaan, ovat sinulle suoranaisen ilkeitä -tai sitten vaihtavat korkeintaan muutaman sanan kanssasi erittäin kiusaantuneelta näyttäen, toivoen että katoat nopeasti heidän näköpiiristään.
-Et saa huomiota vastakkaiselta sukupuolelta, kanssasi ei flirttailla, et saa iskuyrityksiä, ihastuksen kohteesi eivät koskaan tunne samoin sinua kohtaan.
-Ihmiset suhtautuvat sinuun varoen ensitapaamisella; kyräilevät, katsovat sinua kuin jotakin avaruusoliota, heidän kasvoillaan on hämmentynyt tai jopa huvittunutkin ilme kun he luovat katseensa sinuun.
-Työpaikan saanti on haastavaa, työnantajat eivät mielellään rekrytoi sinua.
-Ihmiset tekevät negatiivisia olettamuksia sinusta ihmisenä ulkonäkösi perusteella, esimerkiksi se että ihmiset luulevat sinua saamattomaksi, ilkeäksi, epämiellyttäväksi, oudoksi, epäsosiaaliseksi, tyhmäksi, vaaralliseksi, osaamattomaksi, you name it. Rumiin ihmisiin liitetään negatiivisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tinderissä vakavaa suhdetta etsineenä miehenä en haluaisi että sinne mentäisiin vain testaamaan omaa markkina-arvoaan..
Aika moni mies siellä testaa vain markkina-arvoaan. T. tälläkin hetkellä yli 100 matchia (miehiä, jotka eivät aloita keskustelua) omaava nainen
Kävin kaupungilla niin tarkkailin että katsooko kukaan minua useammin kuin sen yhden kerran. Ei katsonut, ainakaan niin että olisin huomannut.
Kun tulin kotiin niin vastaan tuli nainen joka tavallaan hymyili minulle. Kun tuli niin kova lumituisku niin se irvisti kun yritti nähdä eteenpäin. Mielestäni vois laskea että se hymyili minulle.
Heräät yhden illan jutun jälkeen ämpäri päässäsi tai allasi on irti pureskeltu käsivarsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku oikeasti löytävänsä sieltä vakavan suhteen? Siis joo, on se mahdollista, se tosin tapahtuu vähän niinkuin vahinkobonuksena, eikö se ole pääasiassa huvin etsimistä varten?
- Psykologit ja lääkärit menevät vaivaantuneiksi, kun yrität puhua rumuuden tunteestasi ja siitä kuinka sinua on kommentoitu ulkonäöstäni. He eivät edes ehdota mitään BDD-diagnoosia (= vääristynyt ruumiinkuva), koska sen hoito olisi todennäköisesti tuloksetonta.
- Vain vanhempasi, lähisukulaiset ja lähimmät ystävät ovat kehuneet ulkonäköäsi.
- Sinulle ei koskaan puhuta small-talkia, etkä saa iskuyrityksiä, vaikka olisit kuinka positiivisella mielellä ja laittautunut.
- Säikähdät kun katsot peiliin monen päivän tauon jälkeen. Tuolloin ihminen näkee itsensä objektiivisesti.
- Ihmiset pitävät sinua helposti tyhmänä, ja ihmettelevät jos sinulta löytyy esim. korkeakoulututkinto.
- Saat helposti "omituisen hyypiön" maineen (etenkin miehet).
Mitä hiton väliä sillä on??