Haluaisin käpertyä jonkun ihanan kainaloon, mutta missä se ihana on?
Yksinäisyys vaivaa. Tarve lämmölle ja läheisyydelle. Sille että saisin rakastaa ja tulla rakastetuksi. Ketään en tapaa missään. En käy baareissa. Harrastan yksilölajeja lähinnä paikoissa joissa ei muita ole. Netistä ei ole löytynyt yhtään tyyppiä että olisi kiinnostanut puolin ja toisin. :(
Kommentit (17)
No käy niissä baareissa. Kyllä sieltä on moni pysyvääkin seuraa löytänyt.
Miten tavoittelen liian tasokkaita kun en ole tavannut ketään?
AP
Vierailija kirjoitti:
AP
Juuri oman nirsoutesi takia et tapaa koskaan ketään kun et suostu treffipyyntöihin.
Täällä mies 33v, jolla sama ongelma.
Olen raitis, savuton, rauhallinen ja vähän hupsuttelija.
Mihin treffipyyntöihin? En ole saanut yhen yhtä treffipyyntöä mistään!
AP
Vierailija kirjoitti:
AP
Olet siis saamaton. Missä nyhjäsit opiskeluaikoina? Vai oletko syrjäytynyt elämänkoululainen. Ja mikä vika baareissa on, niissä voi juoda kahviakin ja jos paikalla on yksijään kiinnostunut niin varmasti tulee jutuille.
Vierailija kirjoitti:
Mihin treffipyyntöihin? En ole saanut yhen yhtä treffipyyntöä mistään!
AP
Et siis ole edes tinderissä? Tinderissä nainen kun nainen saa loputtomasti mätsejä ja treffipyyntöjä.
Olen eronnut eli kyllä minulla on puoliso joskus ollut. Ei, en ole tinderissä. Onko siellä oikeasti ketään järkeviä ihmisiä? Enkä nyt tarkoita että mitään koulutettuja ja tieteellisesti fiksuja.
AP
Ei tinderissä loppujen lopuksi ole mitään tarjolla.
Tinderissä ärsyttää mykät naiset, jotka kirjoittavat mshdollisimmsn lyhyesti.
Miehille ihanat löytyvät Ukrainasta ja Venäjältä. <3
No ei kukaan kotoa tule hakemaan.
Miksi tinderillä on joku lihatiski maine. Ai, antakaa kun arvaan - "kohu" ja sensaatiohakuiset lehtijutut. Oikeasti sieltä on mitään bimboja ja pleijereitä vaikee löytää. Ihan tavallista jantteria se on täynnä.
Täytyy myöntää, että naisille "keskustelu" on lähinnä monologia.
Naisten ei tarvitse edes yrittää, miehiä on jonossa 50 jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää, että naisille "keskustelu" on lähinnä monologia.
Naisten ei tarvitse edes yrittää, miehiä on jonossa 50 jatkuvasti.
Lisään vielä että tää ainakin omalla kohdalla johtaa siihen että mielenkiinto lakkaa täysin.
"Ota vuoronumero" ei vadelma, tätäkö naisenhaku on nykyään?
Olet liian nirso, tavoittelet liian tasokkaita. Ei paljon aihetta valittaa kun itse aiheutettu tilanne.