Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joskus joutunut laittoman uhkauksen kohteeksi? Kerro minulle tarinasi!

nopiskelija
24.01.2017 |

Teen kandidaatintutkielmaa Jyväskylän yliopiston Historian ja etnologian laitoksella ja tutkielmani aiheena ovat laittomat uhkaukset. Kansankielisesti siis tutkin tappouhkauksia ja muita henkeen ja terveyteen kohdistuvia uhkauksia. Kyseessä on laadullinen tutkimus ja tarkoituksenani on perehtyä aiheeseen yksittäisten tarinoiden kautta, uhrien oma ääni huomioiden.

Mikäli olet joskus joutunut laittoman uhkauksen kohteeksi, toivoisin sinun kirjoittavan minulle kokemuksestasi vapaamuotoisesti sähköpostilla. Toivoisin että kerrot tarinassasi hiukan taustastasi (ikä, mistä päin olet kotoisin ja mitä mahdollisesti teet työksesi). Myös seuraavat kysymykset toimivat suuntaa antavina:

Mitä kautta (sähköpostitse, kasvotusten, kirjeitse, jne.) uhkaus tuli?
Mitä sinulle uhattiin tehdä?
Tunsitko uhkaajan?
Mitä itse uskot uhkauksen taustalla olleen?
Mitä tapahtui uhkauksen jälkeen?
Miten uhkaus on vaikuttanut arkeesi?

Kertomuksesi voi olla niin lyhyt tai pitkä kuin haluat eikä sen tarvitse olla minkäänlainen luovuuden taidonnäyte. Oma kokemuksesi aiheesta on tärkein.

Aineistoa käsitellään suurella luottamuksella eikä kirjoittajia ole mahdollista tunnistaa analyysistä.

Lähetä tarinasi minulle sähköpostilla 9.2. mennessä osoitteeseen reetta.k.puuk@gmail.com

Kiitos jo etukäteen vaivannäöstä!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla