Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v + 2v miettii; postikortti vuodelta 2013

23.01.2017 |

Olin eräässä opistossa ja eräällä mukavalla itseni ikäisellä naisella oli synttärit, joten tauolla kävin kaupassa ja ostin hänelle kortin ja muistaakseni tarroja myös. Hän ei sanonut tästä minulle suoraan, vaan satuin kuulemaan keskustelun, jossa asia tuli ilmi.

Kirjoitin siihen onnittelut parhaalla käsialalla ja liitin siihen eläinaiheisia, hyvälaatuisia tarroja muutaman kääntöpuolelle, jossa osoitetietojen paikalla oli minun toivotukseni. Kortissa oli koiranpennun kuva. Laitoin postikorttiin teipillä kiinni kuitin autenttisena todistuksena siitä päivästä ja vuodesta, jolloin synttärit olivat, jotta nainen voisi sen kautta muistaa minä syntymäpäivänä ja vuonna hän kortin oikein sai. Kuitista ympyröin tussilla päivämäärän ja vuoden näyttävän ajan, vaikka olisin tietysti voinut myös vain kirjoittaa päivämäärän itse, mutta 'virallisen' 'dokumentin' ympyröinti tuntui hauskemmalta.

Myöhemmin minulle selvisi että naisella oli jo useita lapsiakin ja kortti jäi antamatta, koska olisin joutunut luovuttamaan sen todella ison yleisön edessä, mutta kortti tulee aina välillä esiin jostain hyllystä ja päätyy taas johonkin lipastoon tai milloin minnekin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger

Vierailija
2/5 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkkoja ollaan on todennäköistä että tein korttiin lisäyksiä syntymäpäivän jälkeen, koska pidin mahdollisena sen luovuttamista myös vähän myöhemmin. Maija Vilkkumaan sanoin "minä väsyin hieman ja paljon unohdin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti teippailit kuitin onnittelukorttiin?! :D

Vierailija
4/5 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vanhahan tuo sinulle oli.