Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OIen puuma ja häpeän sitä!

Puuma90
23.01.2017 |

Olen lähempänä kolmea, kuin kahtakymppiä olevan nainen. Jäin pitkän suhteen jälkeen yksin ja olin jo valmistautunut viettämään loppuelämäni yksin. Ajattelin, että ikäisistäni miehistä vain debiilit ovat jäljellä markkinoilla. Kerättyäni rohkeutta (sekä Paula Koivuniemen ja Katri Helenan tuotannot) uskaltauduin lataamaan tuon Pandoran lippaan, Tinderin!

Nyt harrastan villiä seksiä ja teen asioita, mistä en aikaisemmin edes uskaltanut unelmoida. Tiedättekö mihin kaikkeen ihmiskehosta on?? Voisi sanoa, että seksuaalisuuteni on puhjennut kukkaan! Olen myös huomannut mieltyneeni itseäni selvästi nuorempiin, 18-19 vuotiaisiin poikiin. Tästä on seurannutkin jo ongelmia. Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, eräs Tinder-tuttavuuksistani on vanhemman työkaverini poika! Tämä kävi ilmi kun törmäsimme sattumalta paikallisessa kauppakeskuksessa sattumalta. Kundi kehtaisi vielä kouraista minua perseestä äitinsä silmien välttäessä.

Pelkään, että jään kiinni seikkailuistani ja joudun häpeämään seksuaalisuuttani loppu elämäni! Suhteeni tähän nuoreen mieheen on käymässä riskialttiiksi ja olenkin miettinyt sen lopettamista. Kertoessani pojalle aikomuksistani, hän uhkasi kertoa äidilleen kaiken! Miten voin selittää työkaverilleni harrastaneeni seksiä hänen juuri ja juuri täysikäisen poikansa kanssa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä katkis vai miksi haluat lopettaa?

Vierailija
2/15 |
23.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet lähempänä kolmeakymppiä kuin kahtakymppiä et ole puuma. 25 v naista ei lasketa puumaksi jos hän on 19 v miehen kanssa. Reippaasti yli kolmekymppistä naista voidaan jo laskea puumaksi. Sinun ja työkaverisi pojan välinen ikäero ei ole niin suuri että siinä olisi mitään vikaa. Voit sanoa nuorelle rakastajalle että hän voi hyvin kertoa äidilleen ja teidän suhde on nyt ohi koska hän rupesi uhkailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt jos vaihtaisi vaimoni kahteen kaksvitoseenM50+.

Vierailija
4/15 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuma90 kirjoitti:

Olen lähempänä kolmea, kuin kahtakymppiä olevan nainen. Jäin pitkän suhteen jälkeen yksin ja olin jo valmistautunut viettämään loppuelämäni yksin. Ajattelin, että ikäisistäni miehistä vain debiilit ovat jäljellä markkinoilla. Kerättyäni rohkeutta (sekä Paula Koivuniemen ja Katri Helenan tuotannot) uskaltauduin lataamaan tuon Pandoran lippaan, Tinderin!

Nyt harrastan villiä seksiä ja teen asioita, mistä en aikaisemmin edes uskaltanut unelmoida. Tiedättekö mihin kaikkeen ihmiskehosta on?? Voisi sanoa, että seksuaalisuuteni on puhjennut kukkaan! Olen myös huomannut mieltyneeni itseäni selvästi nuorempiin, 18-19 vuotiaisiin poikiin. Tästä on seurannutkin jo ongelmia. Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, eräs Tinder-tuttavuuksistani on vanhemman työkaverini poika! Tämä kävi ilmi kun törmäsimme sattumalta paikallisessa kauppakeskuksessa sattumalta. Kundi kehtaisi vielä kouraista minua perseestä äitinsä silmien välttäessä.

Pelkään, että jään kiinni seikkailuistani ja joudun häpeämään seksuaalisuuttani loppu elämäni! Suhteeni tähän nuoreen mieheen on käymässä riskialttiiksi ja olenkin miettinyt sen lopettamista. Kertoessani pojalle aikomuksistani, hän uhkasi kertoa äidilleen kaiken! Miten voin selittää työkaverilleni harrastaneeni seksiä hänen juuri ja juuri täysikäisen poikansa kanssa?

Ole edes varovainen ja varo ennenkaikkea paikkakuntalaisia.

Vierailija
5/15 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöksysi kastuivat joka tapauksessa siitä kourimisesta.  Mitä sä oikein häpeilet? Ehkäisy ja terveys kondikseen ja pane vain menemään. Onpahan sitten nautinnollisia kokemuksia, mitä muistella. Parikymppiset pojat on ihan yleisestikin hulluina kolmekymppisiin kypsiin naisiin. Se on ihan normaalia.

Vierailija
6/15 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä mikään puuma ole.

Vierailija
7/15 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäisistäsi ihmisistä vapaat miehet ovat alinta sakkaa, mutta naiset täyttä timanttia? Hieman... subjektiivinen ajatustapa, noin kauniisti ilmaistuna.

Vierailija
8/15 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap et sinä ole puuma.

T: 50v puuma jolla alle 30v toyboy

Vierailija
9/15 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/15 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluutko seuraa 18v pojusta? Haluaisin kokea juuri itseäni vanhemman naisen:) Jos haluat nauttia hyväkuntoisesta nuoresta miehestä niin kerrl ihmeessä;)

Vierailija
11/15 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseppä olet kooppasi kaivanut. Mistä saatais tikapuut et pääsisit sieltä ylös???

Vierailija
12/15 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teillä ole sellainen ikäero edes, että puumaksi sinut laskettaisiin. Ei se erityisen outoa olisi vaikka olisit parisuhteessa esim 18-20 vuotiaan kanssa. Itse 33 vuotiaana seurustellut 20 vuotiaan kanssa.

Jos tämä henkilö haluaa äitinsä kanssa jakaa seksiasioitaan niin siitä vaan, älä sinä häpeä mitään. Suhteen kyseisen uhkailijan kanssa lopettaisin kyllä ihan vaan siksi, että tuo käytös kertoo huonosta luonteesta.

Vierailija
13/15 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei syytä hävetä

Vierailija
14/15 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun iässäsi toimin juuri noin jopa 16-17 v ikäisiä vietteli .kova kulli oli kovaa valuuttaa niille. Liukkaita viivapillujaja kireitä perseitä 

Vierailija
15/15 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselta tuo on vaan voimaantumista, maadoittumista ja oman seksuaalisuuden haltuunottoa, kun taas jos mies toimisi noin, hän olisi saira pervo, joten nauti nyt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi