Radiot.fi ja 203 euron puhelinlasku
203 euroa tupsahti DNA:lta ulkomaan tiedonsiirrosta.
Tuo helve##in Radiot fi oli pompannut päälle jossain vaiheessa matkaa ja nyt ollaan sitten tässä. Asiakaspalvelusta sanottiin että "voi tapahtua kelle vaan" ja "en ole ainoa". Kiitos vaan!
Kommentit (18)
Radiot.fi on vähän hämärä sovellus. Mun puhelin ilmoittaa välillä yhtäkkiä, että "Radiot.fi on pysäytetty", vaikka ko. sovellus ei ole ollut sinä tai edellisenäkään päivänä käytössä, eikä taustalla auki.
Vierailija kirjoitti:
Radiot.fi on vähän hämärä sovellus. Mun puhelin ilmoittaa välillä yhtäkkiä, että "Radiot.fi on pysäytetty", vaikka ko. sovellus ei ole ollut sinä tai edellisenäkään päivänä käytössä, eikä taustalla auki.
Hah. Sama täällä. Tietty varmaan veetuttaa jos systeemi sekoilee ulkomailla. Laitoin radiot fi just poistoon kännystä.
Eikö puhelimeen ole mahdollista laittaa ulkomaanestoa myös nettisovelluksille?
Vierailija kirjoitti:
Eikö puhelimeen ole mahdollista laittaa ulkomaanestoa myös nettisovelluksille?
On mahdollista laittaa, jos vain muistaa ennen matkaa soittaa operaattorille tai tehdä muutoksen netissä.
Mutta jos joku nettisovellus toimii jossain taustalla on se aika pirullista. Eikä 203 euron puhelinlasku varmaan naurata :(
Voisko kuunnella jossain hotellissa (wifillä) vaikka täältä
http://www.nettiradiomaailmalla.com/category/suomen_nettiradiot/#.WIYQW…
Toimiiko tuo? Vai pitääkö kuunteluun olla joku radiot.fi sovellus?
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas jäätyy 20 - 30 min kuluttua. Yleensä kesken bussimatkan. Onneksi on Spotify :)
Työkännyssä on tuo pysäytetty-vika. Miksi se käy taustalla ja mitä tietoja se kerää?
Kiinnostaa kun verorahoilla toimiva Yle on siinä sovelluksessa mukana.
Vierailija kirjoitti:
203 euroa tupsahti DNA:lta ulkomaan tiedonsiirrosta.
Tuo helve##in Radiot fi oli pompannut päälle jossain vaiheessa matkaa ja nyt ollaan sitten tässä. Asiakaspalvelusta sanottiin että "voi tapahtua kelle vaan" ja "en ole ainoa". Kiitos vaan!
Ei tartte soitella asiakaspalveluihin. Kukaan ei halua maksaa mitään. Näin se on jo pitkään ollut :(
#blackphone niin pääset itse määrittämään mitä oikeuksia milläkin softalla on. Sitten kun poistaa radio.fi:stät verkko-oikeudet niin noin ei taatusti käy.
Jos puhelimessasi on VLC niin löydät osoitteessa https://www.linux.fi/wiki/Yle_Areena_ja_El%C3%A4v%C3%A4_arkisto linkit kaikkiin Ylen radioasemiin. Avaat ne vain VLC:llä niin pystyt kuuntelemaan niitä.
Heheheh, 2017 ja jengi ei osaa kytkeä data roamingia pois puhelimen ja/tai operaattorin asetuksista. :D
Miksiköhän sovellus on käynnissä vaikka sitä ole ole käynnistetty? Tietääkö kukaan radiot.fi sovelluksen oikeuksista?
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän sovellus on käynnissä vaikka sitä ole ole käynnistetty? Tietääkö kukaan radiot.fi sovelluksen oikeuksista?
Tämäkin on helppo korjata jos av-mammat ymmärtäisi mikä #blackphone on. Automaattisesti ei pitäisi käynnistyä kun järjestelmän omat sovellukset.
No ei aikusella 203 euroon mobiili maksu voi olla mikään katastrofi! Maksaa pois ja asia ok!
Minulla monesti laskut olla luokkaa 500 euro. HAH HAH hyvin selviää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on helppo korjata jos av-mammat ymmärtäisi mikä #blackphone on. Automaattisesti ei pitäisi käynnistyä kun järjestelmän omat sovellukset.
Nyt ei varmaan auta Blackphone. Eikä Lada tai Ferrari :)
Kuuntelit sitten koko reissun radiota etkä huomannut että se soi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei varmaan auta Blackphone. Eikä Lada tai Ferrari :)
Itseasiassa auttaa. Security Centeristä vain etsii oikean softan ja poistaa siltä Network ja Auto start.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelit sitten koko reissun radiota etkä huomannut että se soi?
Heh. Känny oli pari päivää hotellihuoneessa. Ei käynyt mielessä että sovellus käynnistyy itsestään.
Et sitten laittanut puhelimen mobiiliverkkoa sulki :)