Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä juttu se on, että instagramissa ihmiset alkaa seuraamaan ja pian lopettavatkin seuraamisen?

Vierailija
22.01.2017 |

Yritetäänkin tällä kalastella itselle seuraajia?

Ei voi olla millekään brändille kovin hyvää mainosta tuollainen epärehellisyys.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin klikkaavat seuraukseen kun on jotain kiinnostavaa tai mahdollisesti kiinnostavaa. Jossain vaiheessa tulevat katsomaan, että miksihän minä tätäkin paskaa seuraan ja poistavat seurauksen. Näin ainakin itselläni muissa palveluissa. 

Vierailija
2/19 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla et se vastavuoroisuuden puute ärsyttää, jos toinen ei ala seuraamaan ja sit voi olla kans et on niin paskoja julkaisuja jatkuvalla syötöllä ja/tai samat näkee fb:stakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulle ei tule ainakaan noita kuin profiileista, jotka selkeästi yrittävät myydä jotain. En myöskään jaksa uskoa, että tuo on lopulta hirveän toimiva myyntistrategia. Kaipa jollain tradenomikurssilla suositellaan tuollaista puuhastelua sitten.

Vierailija
4/19 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastellaan seuraajia. Jos et seuraa takaisin, se on goodbye.

Vierailija
5/19 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä selkeästi niitäkin jotka kalastelee seuraajia, mm. ihan selviä mainossivustoja.

Vierailija
6/19 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin olen jopa alkanut seuraamaan takaisin ja sitten huomaankin välittömästi, että ovat lakanneet seuraamasta. Yleensä tapahtuu jo sanan päivän aikana, jolloin en ole vielä edes ehtinyt julkaista mitään uutta...

Tätä tekevät enemmänkin ulkomaalaiset kuin suomalaiset.

Ap

Vierailija
7/19 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan brändeistä, niin kokeilevat oletko kiinnostunut ja alatko seurata. Jos et ole, miksi seuraisivat kauemmin.

Vierailija
8/19 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pari kertaa seurannut takaisin näitä "mainostajia", ja hups kohta ne lakkaavat seuraamasta. No sitten kun olen itse lakannut seuraamasta niin taas jossain vaiheessa ne alkaa uudestaan seuraamaan (tuskin muistavat seuraneensa aiemminkin).

Vierailija
9/19 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ap ei siis tarkoita ketään tuttuja...

Vierailija
10/19 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä seuraajia siis tulee? En tajua. Mistä jollekin tulee hinku seurata jotain tuntematonta.. ei me kuvatkaan mitään ihmeellistä yleensä ole. Kaikilla ihan samanlaisia

Vierailija
11/19 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä niitä seuraajia siis tulee? En tajua. Mistä jollekin tulee hinku seurata jotain tuntematonta.. ei me kuvatkaan mitään ihmeellistä yleensä ole. Kaikilla ihan samanlaisia

No kiinnostavaa sisältöä löytyy vaikka kuinka, jos tietää mitä etsii.

Vierailija
12/19 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan joskus seuraamaan jotain tiliä, missä näyttää ensivilkaisulla olevan hyviä ja/tai kiinnostavia kuvia. Sitten kun katson tarkemmin, huomaan että ei kuvat sittenkään olekaan niin hyviä, tai että julkaisee hyvin harvoin.

Vierailija
13/19 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin kaikilla ihan samanlaisia? Mä seuraan esimerkiksi uutiskanavien instoja, matkailuaiheisia, taideaiheita, eikä koskaan ole ongelmana että kaikki olisi samanlaisia.

Vierailija
14/19 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mieleen Black Mirrorin jakso Nosedive. 

Vierailija
15/19 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin kaikilla ihan samanlaisia? Mä seuraan esimerkiksi uutiskanavien instoja, matkailuaiheisia, taideaiheita, eikä koskaan ole ongelmana että kaikki olisi samanlaisia.

No laitapa tähän niitä... Katotaan onko ne niin uniikkeja kuin annat ymmärrä

Vierailija
16/19 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkailuaiheet on niin massainstaa kuin olla voi. Enkä tarkoita mitään biitsi-biksut -linjaa... Myös ne reppureissut, kiipeilyt, sadetanssit yms

Vierailija
17/19 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan kaiken näköisiä harrastesivuja. Harmittavan paljon tulee näitä mainostus seuraajia. Nuoriso kalastelee seuraajia ja pudottaa seurattavat pois koska on niin noloo jos seuraa useampaa mitä on omia seuraajia.

Vierailija
18/19 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut instassa sellaisen ilmiön, että jotkut alkavat seurata, mutta jos seuraat takaisin, niin lopettavat seuraamisen. Naurettavaa seuraajien kalastelua ja idiootin toimintaa.

Vierailija
19/19 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No laitapa tähän niitä... Katotaan onko ne niin uniikkeja kuin annat ymmärrä

Tosi rakentava viesti. "Kerro mitä seuraat niin haukun sen." Jos sinulla on jokin harrastus, etsi siihen liittyvää. Ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän