Opamox 15mg ei auta mitään.
En kyllä uskalla toistakaan ottaa. Löhden erääseen tilaisuuteen ja on kamala olo
Kommentit (16)
Ilmeisesti otit ensimmäisen kerran sitä, tai ainakaan et ole paljoa käyttänyt. Niin itselläkin kävi, kun n. 30 vuotta sitten ensimmäisen kerran otin. Hieman heikko olo ja silmissä vilisti.
Nykyään syön 30mg Opamoxeja 2-3 päivässä ja vain taivas on rajana, olo on mahtava. Tosiaan 30 vuotta olen käyttänyt ja päivääkään en ole ollut ilman, enkä tule olemaan. Työnteko luistaa, ei jännitä, ei kahvikuppineuroosia, ei paniikkikohtauksia kauppojen jonoissa yms, yms. Mitään huonoja puolia en ole tänäaikana kokenut.
Huippupitoisuus veressä on vasta 2-4 tunnin kuluttua lääkkeen ottamisesta.
Vierailija kirjoitti:
15mg Opamoxin teho häviää n. 4 tunnissa. Yhden tunnin päästä ottamisesta, on vaikutus parhaimmillaan. T. 30 vuoden kokemuksella.
Vierailija kirjoitti:
Otin klo 10
-ap
Jos on jännittävä tilaisuus edessä, otat vielä puolikkaan, äläkä ota varsinkaan ensimmäisillä kerroilla alkoholia, kuin max. tervetuliaismaljan.
Kun kroppasi tottuu noihin, voit käyttää sekaisin hyvinkin rohkeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15mg Opamoxin teho häviää n. 4 tunnissa. Yhden tunnin päästä ottamisesta, on vaikutus parhaimmillaan. T. 30 vuoden kokemuksella.
Se lukee ihan lääkkeen papereissakin että huippupitoisuus plasmassa saavutetaan 2-4 tunnissa. Vaikutusajoissa on suuria yksilöllisiä eroja, eliminaation puoliintumisaika on 4-24 tuntia.
Vaihda vahvempiin. Mulle sopii hyvin et aamulla vedän 1kpl xanor 1mg ja 1kpl 1mg depot. Noiky veän ni olo on balanssissa ja homma luistaa. Olen kokeillut 2mg mut sit on jo hiukan kanninen fiilis työpalla ei hyvä ku olen asiakaspalvelija.
Ensimmäisen tunnin istuin kuin jäykkä paska, sitten otin likööriä vähän ja yhden oluen ja olo rentoutui. Ajattelin että nyt sitten olen varmaan sekakäyttäjä. Olkoon sitten niin. Onneksi mitään tilaisuuksia ei ole tulossa lähikuukausina.
-ap
"Nykyään syön 30mg Opamoxeja 2-3 päivässä ja vain taivas on rajana, olo on mahtava. Tosiaan 30 vuotta olen käyttänyt ja päivääkään en ole ollut ilman, enkä tule olemaan. Työnteko luistaa, ei jännitä, ei kahvikuppineuroosia, ei paniikkikohtauksia kauppojen jonoissa yms, yms. Mitään huonoja puolia en ole tänäaikana kokenut."
Noita pitäisi määrätä vaan muutaman viikon ajaksi. Niin on nykyään suositus. Yhteydessä ovat mm.muistin heikentymiseen tutkimusten mukaan.
Nykyään saattaapi käydä niin että lääkäri vaihtuu, ja uusi haluaakin potilaan bentsoista eroon. Sittenpä ei olekaan enää niin fantastinen olo, vaan pääsee iloitsemaan vieroitusoireista.
T: bentsovieroituksen läpikäynyt joka ei suosittelisi näitä kenellekään
"Vaihda vahvempiin. Mulle sopii hyvin et aamulla vedän 1kpl xanor 1mg ja 1kpl 1mg depot. Noiky veän ni olo on balanssissa ja homma luistaa. Olen kokeillut 2mg mut sit on jo hiukan kanninen fiilis työpalla ei hyvä ku olen asiakaspalvelija."
Juu tuohan onkin "hyvä" polku.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti otit ensimmäisen kerran sitä, tai ainakaan et ole paljoa käyttänyt. Niin itselläkin kävi, kun n. 30 vuotta sitten ensimmäisen kerran otin. Hieman heikko olo ja silmissä vilisti.
Nykyään syön 30mg Opamoxeja 2-3 päivässä ja vain taivas on rajana, olo on mahtava. Tosiaan 30 vuotta olen käyttänyt ja päivääkään en ole ollut ilman, enkä tule olemaan. Työnteko luistaa, ei jännitä, ei kahvikuppineuroosia, ei paniikkikohtauksia kauppojen jonoissa yms, yms. Mitään huonoja puolia en ole tänäaikana kokenut.
Miten ihmeessä sulle määrätään opaa noin säännöllisesti et pystyt noin paljon syömään? Ihana lääke jokatapauksessa, kuten muutkin bentsot. Itselle ovat olleet pelastus mm jatkuvaan jännitykseen ja vaikeaan oloon.
Mieheni ei pääse edes aamukahville ottamatta bentsoja. Hirvittää ajatellakin, mitä tapahtuu, kun lääkäri lakkaa uusimasta reseptiä.
Naru kaulaan ja tyhjän päälle niin alkaa helpottaa!
Mullakaan ei auta lääkkeet, joten olen sitten ilman. Vähän vaan hankalaa välillä.
Opamox 15 mg on aika tehoton lääke. Sain sitä todella inhottavan tuskaisuuden hoitoon lähinnä ensiavuksi. Ensiavuksi riittää juuri ja juuri. Olen nyt syönyt sitä kaksi viikkoa, eikä alkuperäisestä tehosta ole kuin haikut jäljellä. Selitän: ensimmäisenä päivänä otin puolikkaan tuosta 15 mg:sta ja nukuin kymmenen tuntia. Viime yönä otin kokonaisen, nukuin viitisen tuntia.
Jos jotain hyötyä täytyy tästä mainita, niin totesin luottamukseni lääkkeitä kohtaan olevan vähän naiivia ja että minulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin tehdä ratkaisevia muutoksia elämässäni, pelottivat ne kuinka paljon tahansa. Eilen tuli onneksi vanha ystävä, sietämätön henkinen kipu, joka auttoi minua ottamaan ensimmäisen askeleen tällä tiellä.
Kauan siitä on kun otit? Vaikutus alkaa yleensä 20-30 minuutin kuluttua ottamisesta. Ootko aiemmin ottanut? Voiko toleranssi olla kasvanut? Vai oliko vasta eka?