Avustan lapsetonta naista.
Olen luotettava (+40), vakaa, turvallinen, raitis ja terve mies Helsingistä. Olen ahkera ja hyvin menestynyt elämässä. Lapseton olen koska ex puoliso ei halunnut perhettä perustaa.
Mitään estettä minulla itselläni ei ole lapsen saamiseen. Suvussani ei ole perinnöllisiä sairauksia. Ulkonäköni on kunnossa, enkä toimi tässä asiassa hetken mielijohteesta.
Mikäli sinä olet lapseton nainen ja voit tarjota lapselle hyvän kodin voin kenties auttaa sinua asiassa. Voimme sopia kaikista käytännön järjestelyistä vapaasti.
Voin olla elämässä mukana, tukena taustalla tai kaikesta poissa miten vaan sovitaan.
Tätä ilmoitusta olen harkinnut pitkään ja vakaasti päättänyt nyt edetä asiassa. Toivon asiallisia yhteydenottoja. Lapsettomuus voi olla vaikea asia ja toivon asiallista kommentointia. Tämä ei ole huutokauppa, kunnioitan naisia.
Voiko lapseton mies auttaa lapsetonta naista?
Kommentit (2)
Kumppanuusvanhemmuudesta kiinnostuneita ihmisiä haetaan lämminhenkiseen tv-sarjaan, joka käsittelee aihetta. Sarjassa asiantuntijat auttavat kumppanuusvanhemmuudesta kiinnostuneita prosessin eri vaiheissa.
Voit hakea mukaan ohjelmaan missä tahansa prosessin vaiheessa:
- Olet lähtökuopissa pohtimassa eri vaihtoehtoja saada lapsi
- Etsit kumppanuusvanhempaa
- Yrität raskautta kumppanuusvanhemman kanssa
- Olet jo raskaana
https://www.nelonen.fi/uutiset/viihde/2133257-haaveiletko-lapsesta-tai-…
Moikka! Olen 39-vuotias nainen Helsingistä. Erosin toimimattomasta liitostani parisen vuotta sitten ja kumppanuusvanhemmuus voisi olla harkitsemisen arvoinen vaihtoehto elämäntilanteessani, aika uuden toimivan parisuhteen löytämiseksi on käymässä vähiin. En haluaisi tehdä lasta ilman isää, koska en haluaisi aiheuttaa isättömyydellä esim. mahdollista identiteettikriisiä lapselleni. Pelkkää luovuttajaa en siis etsi. Itselläni elämä on tasapainossa, hyväpalkkainen kokopäivätyö, tutkinnot ja muut hoidettuna. Lähipiirikin löytynee pääkaupunkiseudulta. Hedelmöityshoitolassa olen sen verran vieraillut, että tiedän lisääntymismahdollisuuteni vielä kohtuullisiksi. Ajatuksena on, että isä olisi haluamallaan sitoutuneisuuden määrällä projektissa mukana ja ensin olisi tutustuttava sen verran huolella, jotta esim. arvomaailman kohtaaminen voidaan varmistaa, käymään lapsenkasvatuskeskustelut etc. tarvittava tutustuminen. Miltäs kuulostaa? Minuun saa yhteyden: mllecycliste@gmail.com