Lapsuudessa minulla ei ollut yhtään syytä leppyä äidilleni. Niinpä kannan hänelle edelleen kaunaa
Miettikää. Melko raskasta lapselle kantaa kaunaa äidilleen yli neljäkymmentä vuotta. Elämäni on sen takia - äidin takia - ollut hirveän raskasta. Ei ihmiselle voi ns. antaa anteeksi lapsi, jos aikuinen ei vuorostaan anna lapselle mitään anteeksi, vaan syyttää, haukkuu ja sättii aivan kaikesta mistä voi. Vittupää taisi luulla itse olevansa täydellinen.
Kommentit (13)
Ja hän syytti minua jos käytökseni kieli tiedostamattanikin, että vihaan häntä, enkä ole antanut anteeksi. Saatana - täydellinen ihminen katsoo siinä kohtaa peiliin vittu, eikä syyttele toisia! Niin itse opetti minua! Mutta kappas vaan kun ei se häntä itseään ikinä milloinkaan koskenut!!!!
Ja nyt muut nynnyt ei anteeksi saaneet siellä alapeuluttaa. Vituttaako, kun olette rikkoneet muita vastaan ja he eivät annakaan teille anteeksi ja te tiedätte sen? Kuinka paljon omatuntonne soimaakaan? Häh?
Mutta minä olen tyytyväinen siihen, etten antanut anteeksi ihmiselle, joka ei ansaitse sitä. Joka opetti minulle asioita, joihin ei itsekään kyennyt! Säälittävä nynny!!!!
Onneksi en leppynyt. Voimme kyniä kanat välillämme nyt, kun minäkin olen aikuinen ja saanut kuin saanutkin tukea muilta, enkä enää tueton, pieni, yksin hänen armoillaan oleva lapsi. Niin katsotaan mistä se kana oikein kuseekaan.
Katsotaan kiinnostaako häntä tällainen kynintä, vai rupeaako huutamaan armoa! Missä se oli, kun mä olin lapsi, häh, mitä?
Samalla kynin muutaman muunkin ihmisen, joille on jäänyt jotakin hampaankoloon... Henkisesti pistän heidät polvilleen ja maksamaan siitä, etteivät hyväksyneet minua, kun sain turpiini kotona jatkuvasti ja sitä oireilin.
Miten joku lapsi voi leppyä häntä väärin kohtelevalle vanhemmalle en tajua. Sama kuin myisi itsensä tai sielunsa.
En ole vielä saanut oikeutta, mutta se haetaan nyt. Minut on pakotettu hyväksymään väärinkohtelijani toiminta, eikä hän ole kyennyt näkemään, etten ole hyväksynyt. Minuthan pakotetttiin siihen. Totteluun yms. Oikeasti en totellut, vaan siksi, koska pakotettiin. Nyt kun vapaudun ja leijona pääsee irti häkistään se syöksyy ruoskijansa kurkkuun...
Varmaan joku psykologi siellä alapeukuttaa "huhhuh, ei saa syyttää muita omasta pahasta olosta, kun se on aina ihmisen oma syy" . Haista vittu.
Ottakaa se elämänne omiin käsiinne, älkääkä alapeukuttako siellä ahdistuneina. Ihan teidän itsenne takia neuvon näin.
Äitihullu - kivikissaäiti -käyttäjä3500 sekoaa ihan itsekseen koko ketjun
Tai siis tiedän, ettei vain tainnut - vaan luulee. Se edelleenkin uskoo itsensä olevan täydellinen. Hyi vitun oksennus.