Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Haistaako lonkeron / sidukan juomisen ihan oikeasti?
20.01.2017 |
Miten on mahdollista, että minä en haista sitä vaikka hajuaisti on muuten joskus ärsyttävänkin tarkka? En haista sitä muista, enkä itsestä. Eikä kukaan ole haistanut minusta (kyllä, siitä olisi sanottu). Viinan hajun kyllä haistaa ja se on kamala.
Ps. en ole tuo bussissa ryyppäävä ja viimeksi join kesällä
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ja esim. siideri haisee mielestäni karkille / simalle?