onko teistä Taylor Swift kaunis?
otin selfien ja laitoin julkkiskasvojen vertailu ohjelmaan ja tuli tuloksesksi että näytän häneltä. En tiedä pidänkö tuloksesta. Malleista taas näytin Lindsay Ellingtonilta, joka taas on mielestäni hyvännäköinen.
Kommentit (15)
Taylor Swift on ihan jumalainen. Täydelliset kasvot. Kuin barbie.
Samaa sarjaa kun Kiira Korpi, eli luurankonaama.
äsh....itse en ole koskaan pitänyt erityisen kauniina.
ap
Mistä tommosen ohjelman saa? Haluan testata!
Ihan ok naama, mutta tissien puute saa hänestä turhan poikamaisen.
On todella kaunis. Luonnollisen kaunis.
ei kun olikin face compare ohjelma....
On se nätti, todella kaunis ja valokuvauksellinen, mutta ainakin ulkonäöllisesti siitä puuttuu jotain (luonteesta ku nyt en tiedä, en siis oo ikinä lukenu juttuja siitä tai nähny haastattelussa). Viehätysvoima ja persoonallisuus siis puuttuu. Ja siis mä tykkään sen vartalosta, viehättävyyden puute ei johdu siitä, koska esim. Kiera Knightleyllä on samanlainen kroppa ja se taas on niin kaunis ja täydellinen kuin vaan voi olla olla.
Vierailija kirjoitti:
On se nätti, todella kaunis ja valokuvauksellinen, mutta ainakin ulkonäöllisesti siitä puuttuu jotain (luonteesta ku nyt en tiedä, en siis oo ikinä lukenu juttuja siitä tai nähny haastattelussa). Viehätysvoima ja persoonallisuus siis puuttuu. Ja siis mä tykkään sen vartalosta, viehättävyyden puute ei johdu siitä, koska esim. Kiera Knightleyllä on samanlainen kroppa ja se taas on niin kaunis ja täydellinen kuin vaan voi olla olla.
samaa mieltä. Multa puuttuu ehkä persoonallisuus kasvoista. Oon tusina naama. :) Piirteet on osittain pehmeät mutta osittain sievät siis tarkoitan että ei ole voimakkaaat piirteet kasvoissa.
ap
Onhan se ihan törkeen kaunis. Ottasin millon vaan sen näkösen vaimon.
Ihan nätti, mutta ei yhtään mun tyylinen. Siis sen tyylinen mistä pidän. Tykkään rokkitytöistä, esim Avril Lavigne nuorempana :P
On kaunis,mulle kelpaisi vaikka heti.
Laita ap kuva miltä itse näytät?
Ei.