Oikeastiko olette noin mielellänne osa miehen haaremia?
Miehet sanovat itsekin että haluavat irtoseksiä ennen suhteen ja sen aikana, vaimo on vain osa kotitalouden sektoria. Miksi niin moni nainen haluaa tätä? Itse olen selvästi erilainen sillä olen kyllä ennemmin ihan yksin kuin elän neitsyenä ollakseni ympäriinsänussijan sukunimitetty vaimo.
Ei ihme etten samaistu naissukupuoleen. Niin outoa on logiikkanne.
Kommentit (9)
Tuota, tässä on työ, lapset ja kotihommat, ja sitten pitäisi jaksaa keskittyä johonkin salasuhteeseen? Ei kiitos.
Ei kaikki miehet ole tuollaisia. Useimmat varmasti fantasioi muista naisista mutta kyllähän useimmat naiset fantasioi myös muista miehistä. Kai ne hyvät puolet parisuhteessa voittaa tuon faktan kun se parisuhde on niin suosittu elämänmuoto.
Kyllä!!! Kaikki miehet kuksii vaikka naapurin koiraa jos niille antaa löysiä!!!
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki miehet ole tuollaisia. Useimmat varmasti fantasioi muista naisista mutta kyllähän useimmat naiset fantasioi myös muista miehistä. Kai ne hyvät puolet parisuhteessa voittaa tuon faktan kun se parisuhde on niin suosittu elämänmuoto.
Miksi naiset juhlivat sitä että elävät ei-uskollisten miesten kanssa? :) Eihän mitään avioliittoa kannata romantisoida vaan pitää ihan järkiliittona jos haluaa tulla vakavasti otetuksi. Eniten naurattavat akateemiset naiset joilla on Hörhölä-Alhumdillah -tyyliset nimet ja luulevat tulevansa vakavastiotetuiksi. Voi teitä hölmöjä naisia.
Itse vähän yllytänkin miestäni vieraisiin, naapurin teiniä pannut, kun hieman neuvoin ja saan jotain outoa nautintoa asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Itse vähän yllytänkin miestäni vieraisiin, naapurin teiniä pannut, kun hieman neuvoin ja saan jotain outoa nautintoa asiasta.
Antaisit miehesi olla vain kokonaan vapaa, näytät tyhmältä roikkujalta. Vai onko riippuvuus naisille näin ominaista?
Olet vain liian ruma saadaksesi kunnon arvostusta kunnon mieheltä. Been there, done that. Muutu.
Miehet ovat vapaita. Siksi ihailen miehiä. Naiset suostuvat vapainakin vangeiksi.