Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

A p u a, kertokaa joku mitä nää tunteet on

Mimmus
20.01.2017 |

Voiko joku selittää mitä mulle on tapahtumassa tai mitä tunteita nää oikein on?
Oon siis naimisissa oleva ja parin lapsen äiti, ja olen opiskelija. Aloitin syksyllä opinnot ja alani on hyvin naisvaltainen. Nyt jonkuaikaa olen huomannut kun eräs minua muutaman vuoden nuorempi luokkakaveri puhuu minulle tai on edes samassa huoneessa kanssani,niin menen ihan lukkoon! Yritän tietty esittää että oon ihan normisti mutta se on ihn pirun vaikeeta. Ja kun puhun sille jotain,suustani tulee pelkkää paskaa. Sekoilen sanoissani ja näin. Hän on minun mielestä todella kaunis j tyyliltään vähän samanlainen kuin minä olin muutama vuosi sitten. Hänellä on semmonen tietty pilke silmäkulmassa. Mutta apua,en halua uskoa että olisin yhtäkkiä johonkin naiseen ihastunut koska ikinä ennen näin ei ole edes meinannut käydä. Voiko tässä olla jotain että olen vain ihastunut hänen tyyliinsä vai mitä tämä on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se rakastaa sua ja sä sitä. Käykää paneskelemassa ja eroa sit. Hoivatkaa yhdessä sun lapsia ja menkää naimisiin valkoisissa häämekoissa hunnutettuina kruunut päässä. Vauvat voi heitellä ruusun terälehtiä edellä kun kävelette alttarille.

Vierailija
2/7 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihastumisesta tuo minusta kuulostaa. Mutta ihastumisia tulee ja menee, aika näyttää onko kyse jostain vakavammasta. Mulla on ollut ihastumisia myös naisiin ja olen pari kertaa sekstaillutkin. Olen silti "hetero" ja se, mitä olen tuntenut yhdenkään naisen seurassa kalpenee sen rinnalla mitä miehen kanssa voin parhaimmillaan kokea. Se ei ole silti estänyt näitä ihastumisia. Ei ole harvinaista, että joskus ihastuu saman sukupuolen edustajaan ilman että se tarkottaisi mitään vakavampaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.01.2017 |