Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön, syötkö nyt parempaa kotiruokaa kuin työelämässä ollessasi?

Vierailija
19.01.2017 |

Aikaa kokeilla eri reseptejä on enemmän. Eihän ruoan tarvitse olla kallista. Tarjouksetkin voi tsekata paremmin kuin töissä käydessä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lla ei ole työttömiä. On kiireisiä uranaisia ja kiireisiä äitejä.

Vierailija
2/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että syön. Töissä tuli syötyä todella epäterveellisesti (pizzaa ja kebabia) useita päiviä viikossa ja välipalana suklaata/pasteijoita tms. Nykyään teen paljon enemmän kasvisruokia sekä keittoja ym. ja syön tuoretta kalaa. Käytännössä kaikki ateriat tulee tehtyä alusta asti itse, ruokaa olen kyllä sinänsä tykännyt laittaa aina. Suklaata ja muita herkkuja tulee ehkä syötyä edelleen hieman liikaa mutta olo on yleisesti ottaen keventynyt huomattavasti ja vatsakin toimii paremmin. Työttömäksi jäin puolisen vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön. Työelämässä ollessa syötiin vähintään kerran viikossa eineksiä ja toisinaan haettiin thaimaalalista ruokaa tms. Nyt laitan itse makaroonilaatikon ihan taloudellisistakin syistä.

Vierailija
4/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen töissä kyllä mutta tuli tosiaan työttömänä syötyä terveellisemmin. Oli aikaa kokata ja kytätä tarjouksia (sekä pystyi ajoittamaan kauppareissun niin että pääsi punaisten lappujen tuotteita ostelemaan hyvin).

Vierailija
5/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt kunnollista ruokaa sen jälkeen kun jäin työttömäksi ja siitä on jo vuosia. Siis mitään lounaita ja päivällisiä. Elän pelkillä välipaloilla.

Että siinä mielessä työttömyys on kyllä masentanut, että ruoalaitto ei kiinnosta yhtään ja valmista kunnon ruokaa en saa missään koskaan.

Vierailija
6/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon parempaa. Työelämässä ollessa kokkasin itse ruokaa vain viikonloppuisin ja nyt jälkeenpäin huomaa olon parantuneen selvästi, kun kaikki sapuskat on itse valmistamia

Vierailija
7/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan, sillä aivan samanlaista ruokaa olen syönyt silloinkin. Kerran päivässä kunnollinen lämmin ruoka. Töistä tullessa saatoin ottaa jonkun 'punaisen lapun' pihvin ja tehdä siitä itselleni ruokaa, kun olin eri paikkakunnalla yksin. Nyt ei ole varaa ostaa koko perheelle sellaisia kaupasta, mutta täällä on kodin pakastimen ja kellarin ruokatarvikkeet käytössä.

Vierailija
8/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Meillä on aina tehty kaikki herkulliset ruuat itse ja hyvistä (ei välttämättä kalliista) aineksista joten tilanne ei muuttunut miksikään. Sämpylöitä ja leipää tule leivottua enemmän viikollakin.

Vierailija
9/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ehdottomasti. Töissä käydessäni ei ollut aikaa eikä energiaa kokkaamiseen. Töissä söin jotain eineksiä tai ankeita eväitä ja iltaisin pakastepizzaa, leipää, pasteijoita, karkkia ja suklaata. Nyt syön joka päivä itse laittamaani herkullista ja edullista ruokaa.

Vierailija
10/10 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Olen alkanut tuunaamaan ruokia terveellisemmäksi ja paremman makuiseksi. Jonkin verran olen saanut reseptejä uusittu. Ja ymmärrän nyt miksi mummot tekevät hyvää ruokaa. Heillä on aikaa kokeilla erilaisia juttuja ja säätää niitä ruokia. Lisäksi tuntuma paranee kun kokkailee enemmän ihan säännöllisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme