Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudun huomenna lintsaamaan taas koulusta

Vierailija
18.01.2017 |

Oon ujo, erittäin ujo. Vieraiden aikana en saa sanaa suusta. Koulussa on hankalaa tämän takia. Jos pitää esim. lukea luokan edessä oma kirjotus, tai edes omassa pulpetissa, en mee kouluun ollenkaan, koska en pysty. En vain pysty! Tai jos koulussa on mitä tahansa missä pitää olla esillä, niin lintsaan koko päivän tai tekeydyn kipeäksi just ennen sitä tuntia. Oon kasilla ja tää alkoi seiskalla. Mikä tähän auttaa, no ei mikään. En itse haluaisi lintsata koulusta, mutta ei ole muuta vaihtoehtoa. Alan täriseen, hikoileen, sydän hakkaa, menen tulipunaiseksi. Hyvä etten pyörry. Sit vielä jotkut huutelee että puhu kovempaa, en voi. Kaverini ovat myös ujoja, mutta suoriutuvat silti jotenkin tilanteista joista minä en.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintymisjännitystä tuo on, pelkäät muiden huomion kohteena oloa ja arvostelua. Niin pelkäsin itsekin ja välillä vieläkin mutta ei niin pahasti. Joillakin kehittyy myös paniikkihäiriö, johon voi saada lääkityksen.

Lopulta tilanteiden välttely on isompi ongelma kuin ahdistavat tilanteet. Käy juttelemassa koulusi kuraattorin, psykologin tai terkan kanssa. Miettikää yhdessä mikä auttaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi