Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oho. Ensimmäinen pilleri, joka oikeasti toimii hiusten ja kynsien kasvattamisessa!

Vierailija
18.01.2017 |

Olen mainosten uhri, ostan kaikki purkit, pillerit ja jauheet, jotka lupaavat tehdä elämästäni edes vähän parempaa. Laihdutustuotteet varsinkin on heikko kohta, olen kokeillut varmaan kaikkia. Ja olen tietenkin ylipainoinen..

No, leikkasin hiukset ennen joulua lyhyeksi ja aloin katua. Menin sitten ostamaan lisäravinteita, joilla hiusten pitäisi kasvaa nopeammin.

JA HÄH, ostin apteekista halvimman biotiiniputelin, Biotiini Strong Hair & Nailin ja hiukset ja kynnet ovat kasvaneet kohisten. Pidän kynnet tosi lyhyinä ja leikkasin niitä ennen 2-3 viikon välein. Nyt olen leikannut 1-2 viikon välein! Leikkasin viime viikon maanantaina ja nyt tuntuu taas liian pitkiltä.

Otin itsestäni kuvan heti kampaajalta tullessa, selfien. Nyt otin toisen ja valehtelematta hiukset ovat kasvaneet 2cm leikkaamisesta, alle kuukaudessa. Kampaajalta tullessa polkkatukkani alareuna ulottui juuri ja juuri korvien alle, nyt reippaasti alle. Eikä ole kyse muotoilutuotteista.

Nyt kun siis oikeasti onkin olemassa pillereitä, jotka oikeasti tehoavat, niin kertokaas nyt sitten joku laihdutusta edistävä pilleri, joka oikeasti toimii :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Placebo. Saanut myyntiluvan vain koska on ravintolisä josta ei ole haittaa.

Laihdutuspilleri: matopilleri. Niitä myytiin 50-luvulla.

Vierailija
2/4 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

biotiinilisä auttaa, jos sitä biotiiniä ei saa ruokavaliosta. halvinta on hevosille tarkoitettu jauhe tai kissojen pillerit. samaa kamaa, ja HALPAA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biotiinin kanssa menee kuukausia, ennen kuin vaikutus alkaa näkyä. Joulusta ei ole kuukauttakaan.

Vierailija
4/4 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Maksettu mainos, vai?