Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kaikkia lapsia tarvitse rokottaa!

Vierailija
17.01.2017 |

Vain ne jotka tahtoo pitää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajasta kertoo kaiken se, että vanhemmat eivät uskalla ottaa vastuuta mahdollisesta rokotushaitasta vaikka ilman rokotuksia lasten kuolleisuus olisi miljoonia enemmän vuodessa. Mikähän tässä on takana?

Vierailija
2/13 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että rokottamattomuuteen usein on syynä yksinkertaisesti se, että nuo sairaudet kuulostavat niin kaukaisilta ja menneeseen maailmaan kuuluvilta, poliot, hinkuyskät sun muut. Ajatellaan, ettei sellaisia ole enää Suomessa ja tuskin muuallakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikapiikki oli iso virhe. Sen jälkeen ihmisten tietämättömyys ja pelko vuosikymmeniä vanhoja rokotteita vastaan tuli ilmi.

Itse en epäile vanhoja rokoteohjelmia. Mutta esim. Tytöille annettava hpv-rokote on kieltolistalla, kunnes siitä saadaan vuosien päästä kunnon tuloksia.

Vierailija
4/13 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikapiikki oli iso virhe. Sen jälkeen ihmisten tietämättömyys ja pelko vuosikymmeniä vanhoja rokotteita vastaan tuli ilmi.

Itse en epäile vanhoja rokoteohjelmia. Mutta esim. Tytöille annettava hpv-rokote on kieltolistalla, kunnes siitä saadaan vuosien päästä kunnon tuloksia.

Minusta HPV:n pitäisi olla pakollinen sekä tytöille että pojille. Papilloomavirus aiheuttaa suun ja nielun syöpiä niin miehillä kuin naisillakin.

Vierailija
5/13 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tapa tämäkin vähentää väestöstä niitä enemmän lisääntyviä vähemmän älykkäitä. Ikävä vaan niille joita ei voi rokottaa sairauden takia vaikka suoja olisi haluttukin.

Vierailija
6/13 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta HPV:n pitäisi olla pakollinen sekä tytöille että pojille. Papilloomavirus aiheuttaa suun ja nielun syöpiä niin miehillä kuin naisillakin.

Toki, heti kun osoitetaan ettei tilalle tule vaikka rinta- ja kivessyöpiä. Tosin minkään ei pitäisi olla pakollista, ei edes rokotteiden. Mielestäni on myös väärin, että kyseinen rokote annetaam vain tytöille.

Noh, onneksi asiasta on tarpeeksi materiaalia, kun tulee ajankohtaiseksi meillä.

Vierailija
7/13 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun skeptisesti noihin rokotusohjelman ulkopuolella oleviin rokotteisiin koska niitä tuskin on tutkittu tarpeeksi (esim. sikapiikki tuli aika vauhdilla markkinoille). Mutta rokotusohjelman rokotteet ainakin meillä otetaan ehdottomasti.

Vierailija
8/13 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, heti kun osoitetaan ettei tilalle tule vaikka rinta- ja kivessyöpiä. Tosin minkään ei pitäisi olla pakollista, ei edes rokotteiden. Mielestäni on myös väärin, että kyseinen rokote annetaam vain tytöille.

Noh, onneksi asiasta on tarpeeksi materiaalia, kun tulee ajankohtaiseksi meillä.

Onko sulla vastaava periaate kaikelle muullekin? Ette syö tomaattia, ennen kuin osoitetaan, ettei siitä tule rintasyöpää? Turvavyökin kannattaa jättää käyttämättä, jos vaikka kivessyöpä?

Eihän nimittäin ole ainuttakaan järkevää syytä sille, miksi HPV-rokote aiheuttaisi syöpää sen enempää kuin mikään muukaan satunnainen asia.

Vierailija
9/13 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä peräsuolisyöpää jonka heteromieskin voi saada sillä kun pillumehut valuvat perärööriin esim ratsastaessa.

Vierailija
10/13 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko itse keksit vai avasitko kenties facebookin ja joku hassun hauska kaverisi linkkasi tämän?

Vierailija
11/13 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko itse keksit vai avasitko kenties facebookin ja joku hassun hauska kaverisi linkkasi tämän?

Rokota lapsesi. Saavat elää terveinä eikä tarvitse kuolla mihinkään helposti estettävään tartuntatautiin.

Vierailija
12/13 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokota lapsesi. Saavat elää terveinä eikä tarvitse kuolla mihinkään helposti estettävään tartuntatautiin.

Pointti oli se, että jaetaanko täällä muitakin facebookista tuttuja meemejä? Ei se mitenkä juttu liittyy rokottamiseen. Haluaako joku keksiä muutamn risun ihan ite?

Vierailija
13/13 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla vastaava periaate kaikelle muullekin? Ette syö tomaattia, ennen kuin osoitetaan, ettei siitä tule rintasyöpää? Turvavyökin kannattaa jättää käyttämättä, jos vaikka kivessyöpä?

Eihän nimittäin ole ainuttakaan järkevää syytä sille, miksi HPV-rokote aiheuttaisi syöpää sen enempää kuin mikään muukaan satunnainen asia.

Syöpä nyt oli esimerkki. Voihan seuraukset olla vaikka hedelmättömyys. Oletkos vähän yksinlertainen?