Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen sterilisaatio

Minä
17.01.2017 |

Moikka. Haluaisin tietää saako lapseton,alle 35-vuotias nainen millään keinolla sterilisaatiota tehtyä? Olen lukenut että pitää olla vähintään 3 lasta tai 35 vuotias että saa toimenpiteen suorittaa. Onko kellään kokemusta? Olen itse 26 vuotias ja kahden abortin jälkeen ei enää kiinnosta kolmatta tehdä. Hormooniset ehkäisykeinot ei sovi minulle ja kuparikierrukka aiheuttaa kovat kivut joten sekin on pois suljettu, toki kondomi olisi vaihtoehto mutta se olisi kun söisi karkin papereineen. En siis itse halua ollenkaan lapsia ja tämä päätös on ollut aina eikä muutu. (omat syyni, ei tarvitse ruveta siitä enempää keskustelemaan). Kiitos

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Ruotsiin, Tanskaan tai Norjaan ja saat 25-vuotiaana.

Vierailija
2/8 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla yli 30-vuotias että valitettavasti sun pitää sinnitellä vielä muutama vuosi. Kuulema Virosta olis mahdollista saada mutta en tiedä siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ehtona ole joko 3 lasta tai 30 vuotias? En tiedä poiketaanko ehdoista, mutta voithan mennägynelle jayrittää vedoten 2 aborttiin sekä ehkäisyn mahdottomuuteen. Ota ennen sitä selville, kuka gyne olisi mahd samaa mieltä kanssani eikä mikään perinteisen ajattelun omaava.

Vierailija
4/8 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäraja on 30, jos muita syitä ei ole (esim. just se 3 alle kouluikäistä lasta).

Itse odottelen innolla tuon iän täyttymistä... Kaksi lasta on ja riittää mulle :D Hormonaalinen ehkäisy ei sovi ja kuparikierukka oli TODELLA syvältä, joten kumi on kaveri sterilisaatioon asti..Onneks enää vähän päälle vuosi jäljellä...

Vierailija
5/8 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ruveta heti asiaa selvittämään, kiitos :)

Vierailija
6/8 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki nystyllisiä kortsuja, tuntuu molemmista hyvältä 😉

Vierailija
7/8 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ehtona ole joko 3 lasta tai 30 vuotias? En tiedä poiketaanko ehdoista, mutta voithan mennägynelle jayrittää vedoten 2 aborttiin sekä ehkäisyn mahdottomuuteen. Ota ennen sitä selville, kuka gyne olisi mahd samaa mieltä kanssani eikä mikään perinteisen ajattelun omaava.

Ite yritin epätoivoisesti kinuta sterilisaatiota toisen lapsen syntymän jälkeen pari vuotta sitten. Mulle se lekuri sanoi vain, että laki määrää näistä eikä hän voi mulle lain yli antaa lupia piuhojen sulkemiseen... Pakko vaan kumin kanssa hinkuttaa muutama vuosi.

oli tosin myös sitä mieltä, että on hyvä, ettei näin radikaaleja koko loppuelämään vaikuttavia ratkaisuja saa tehdä kovin nuorena (niiiiin, ja kuitenkin saan päättää, että synnytän lapsia? Se ei vaikuta mun loppuelämään mitenkään, eihän? :'D)

T.4

Vierailija
8/8 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki nystyllisiä kortsuja, tuntuu molemmista hyvältä 😉

Mä oon aina ihmetelly noita nystyllisiä... Missä niiden pitäis tuntua? Ei mulla ainakaan missään. Orgasmejakin saan, että tuntoaistissa ei kaiketi oo vikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän