Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirena ollut 1,5v ja menkat loppui "kuin seinään"

Vierailija
17.01.2017 |

Eli siis minulle laitettiin mirena noin puolitoista vuotta sitten ja siitä lähtien menkat olivat melko säännölliset ja vuotoa kesti joka kuussa kaksi(!) viikkoa. Nyt vuotoa tässä kuussa vuotoa tuli kerran vähän paperiin pyyhkiessä eikä mitään muuta koko kuukauden aikana. Onko tämä normaalia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli parina ensimmäisenä kuukautena jokunen tippa.

Kaikkiaan oli yli 20 vuotta Mirena käytössä, eikä menkkoja ole tullut noiden tippojen jälkeen lainkaan.

Vierailija
2/11 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui ehkäisykapselista menkat ja sitä kesti sen 3vuotta, niin kauan kuin sitä kapselia pidin.

Kapselin poiston jälkeen menkat alkoi melkein heti ja nyt vuoden jälkeen kierto on palautunut ihan normaaliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans loppui samalla sekunnilla menkat kun mirena laitettiin.

Vierailija
4/11 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei menkkoja mirenalla

Vierailija
5/11 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että hormonaalisessa ehkäisyssä menkat voi jäädä kokonaan pois mutta se tuli niin yllättäen. Ensin puolitoista vuotta tuota kaksi viikkoa kestävää vuotoa joka kuussa ja yhtäkkiä ei enää mitää.. Ei mitään "välimuotoa" siinä välissä

Vierailija
6/11 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauan sä kattelit tuota vuotoa. Korkeintaan parin kerran ja sitten pois. Vuoto on perkeleestä.

Mulla tuli menkat pari kertaa normaalisti ja sitten loppui. 11 vuotta ilman vuotoa. Joskus saattaa tulla pientä tuhrua, että paperiin jää pyyhittäessä, ei muuta.

Vierailija
7/11 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla kanssa ollut Mirena nyt reilun vuoden ja ennen viikon kestäneet runsaat menkat on tänä aikana kuukausi kuukaudelta pienentyneet ja  nyt syksystä alkaen olleet niin minimaaliset, et pelkkä pikkuhousunsuoja riittää vuodon varalle niinä yhtenä-kahtena päivänä, kun pyyhkiessä paperiin vähän jotain jää. Musta tuo on vaan hyvä asia, mutta se on kierukan laiton jälkeen ollut huonoa, että en meinaa myöskään kostua silloin kun olis sen aika.

Vierailija
8/11 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kauan sä kattelit tuota vuotoa. Korkeintaan parin kerran ja sitten pois. Vuoto on perkeleestä.

Mulla tuli menkat pari kertaa normaalisti ja sitten loppui. 11 vuotta ilman vuotoa. Joskus saattaa tulla pientä tuhrua, että paperiin jää pyyhittäessä, ei muuta.

Jostain joskus luin että voi mennä se vuosi että keho tottuu ja menkat loppuu joten odotin sen vuoden ja sen vuoden jälkeen en vain saanut aikaiseksi käydä poistattamassa sitä tai kysymään että mikä mättää kun vuodan kuin joku hiton vesiputous :S

Vierailija
9/11 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla kanssa ollut Mirena nyt reilun vuoden ja ennen viikon kestäneet runsaat menkat on tänä aikana kuukausi kuukaudelta pienentyneet ja  nyt syksystä alkaen olleet niin minimaaliset, et pelkkä pikkuhousunsuoja riittää vuodon varalle niinä yhtenä-kahtena päivänä, kun pyyhkiessä paperiin vähän jotain jää. Musta tuo on vaan hyvä asia, mutta se on kierukan laiton jälkeen ollut huonoa, että en meinaa myöskään kostua silloin kun olis sen aika.

Sitä mä tässä ihmettelinkin kun mulla vaihtui ihan suoraan siitä kahden viikon vuodosta tähän että ei vuoda mitään. Eli ei mitenkään pikkuhiljaa.. Joulukuussa vielä oli kaksi viikkoa kestävät menkat..

Vierailija
10/11 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut mirena vuodesta 2010, vaihdettiin 2015 uus

Vierailija
11/11 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut mirena vuodesta 2010, vaihdettiin 2015 uus