Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan kokeillut minimizer rintsikoita?

Vierailija
16.01.2017 |

Kyllä otti taas tänään päähän kaupoilla kun mitkään paidat ei sovi. Mulla pitää olla 42 koon yläosat ettei napit repsota rintojen kohdalta, mutta muualta ne onkin sitten mallia säkki. Vyötäröltä olisin kokoa 38 mutta ei mitään mahkuja saada sen kokoisia mahtumaan tissien yli. Onko kukaan kokeillut noita minimizer liivejä, jotka väittää pienentävän yhdellä kuppikoolla? Näyttävät olevan aikamoisia seksintappajia, mutta aivan sama jos vaatteet istuisi paremmin... t. 75G

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän minimizereita silloin tällöin. En niinkään pienentämisen tarpeesta, vaan siksi, että mulla olkaimet tippuu helposti, ja minimizereissä ne lähtevät paljon keskemmältä seklkää/kuppia kuin muissa. Eli mukavat ka huolettomat päällä.

Pienennyshän niissä tapahtuu litistämäl, eli mitkään kauniit ne eivät ole päällä.

Vierailija
2/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän minimizereita silloin tällöin. En niinkään pienentämisen tarpeesta, vaan siksi, että mulla olkaimet tippuu helposti, ja minimizereissä ne lähtevät paljon keskemmältä seklkää/kuppia kuin muissa. Eli mukavat ka huolettomat päällä.

Pienennyshän niissä tapahtuu litistämäl, eli mitkään kauniit ne eivät ole päällä.

Minkä merkkisiä käytät? Juuri litistystä kaipaisin, urheilurintsikoissa tissit litistyy sopivasti, mutta en viitsi niitä päivittäin käyttää töissä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet hyvät minulla on ollut, en muista merkkiä. Niissä kyllä rinta jotenkin levisi sinne kuppiin ja lytistyi, mutta joittenkin paitojen kanssa tykkäsin ja tosiaan tuo olkainten pysyminen oli parempaa. Rumat nekin oli :(

Vierailija
4/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän tiukkoja urheiluliivejä. Inhoan isohkoja tissejäni, liivit litistävät tehokkaasti.

Vierailija
5/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jo vuosikaudet käytössä Triumphin minimizer-liivit. Ihan parhaat istuvuudeltaan mulle, kuppikoko 75D.

Vierailija
6/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä otti taas tänään päähän kaupoilla kun mitkään paidat ei sovi. Mulla pitää olla 42 koon yläosat ettei napit repsota rintojen kohdalta, mutta muualta ne onkin sitten mallia säkki. Vyötäröltä olisin kokoa 38 mutta ei mitään mahkuja saada sen kokoisia mahtumaan tissien yli. Onko kukaan kokeillut noita minimizer liivejä, jotka väittää pienentävän yhdellä kuppikoolla? Näyttävät olevan aikamoisia seksintappajia, mutta aivan sama jos vaatteet istuisi paremmin... t. 75G

Sama tilanne:/ pursuaa minimaisereistakin. Vihaan näitä roikkuvia 70g tissejä

Vierailija
7/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän tiukkoja urheiluliivejä. Inhoan isohkoja tissejäni, liivit litistävät tehokkaasti.

MInä en tykkää kun rinnoista tulee niillä sellainen yksi iso tissi keskelle. Tai ainakin sellaisilla urheiluliiveillä joita minulla on ollut. Minkämerkkisiä sinä käytät?

Vierailija
8/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, jos löydät jostain g-kupin minimizerit, niitä ei valmisteta oikeasti isoille tisseille. Minimaizöreistä haaveikevs

Vierailija
9/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olkaimet aina valuu niin tarkistakaa kokonne. Syy on yleensä liian väljä ympärys ja liian pieni kuppi.

Vierailija
10/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkeistä. Taidan käydä testaamassa triumpheja. Niillä näyttäisi olevan isojakin kokoja.. mua niin masentaa nää tissit, vaikka olenkin onnekas eikä ne vielä roiku :( ap

Vierailija
11/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInä en tykkää kun rinnoista tulee niillä sellainen yksi iso tissi keskelle. Tai ainakin sellaisilla urheiluliiveillä joita minulla on ollut. Minkämerkkisiä sinä käytät?

Itselläni triumphin urheiluliivit. Totta tuo, mitä sanoit yhdestä isosta tissistä, mutta itse käytän löysiä yläosia, niin asia ei haittaa. Koen oloni kuitenkin mukavammaksi näin, kun tissit eivät hölsky ja etumus näyttää pienemmältä.

Vierailija
12/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut jo vuosikaudet käytössä Triumphin minimizer-liivit. Ihan parhaat istuvuudeltaan mulle, kuppikoko 75D.

Samat liivit täällä. Nuo eivät ole turhan mummomallisia, vaan aika basic-tyyliä. Tykkään pitää löysiä paitoja ja noiden kanssa se onnistuu näyttämättä lihavammalta.

Vierailija
13/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun pelastukselta! En ole koskaan näistä kuullutkaan, netistä varmaan löytyy mutta missä pääsisi sovittelemaan?. 75E

Vierailija
14/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat tissien pienentäjät on kyllä sellaiset transmiesten käyttämät chest binderit . Ei hölsy tms sen jälkeen. ^^

Esimerkkinä havainnoillistava kuva: http://68.media.tumblr.com/37654ca2c2983b50b7752b78e4ca9263/tumblr_ni5dqcHha61u5n8gvo1_1280.jpg

Vierailija
15/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omistanut minimizerit e-f-kupissa, on ne vieläkin tallella. En tykkää, koska rintojen väli kutisee enemmän tuollaisissa liiveissä, tissihien määrä lisääntyy. Jos rinnat saavat olla kauempana toisistaan, eipä kutise niin.

Vierailija
16/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kokeillut. Toimivat kyllä, pienensi jopa kahdella kuppikoolla mulla. Itse tosin en tykännyt pienentävästä vaikutuksesta loppujen lopuksi yhtään. Kokeilu oli kuitenkin opettava, sillä sen myötä tajusin että mun omat 75D/E-rinnat on just hyvän kokoiset ja lakkasin haaveilemasta siitä että ne ois pienemmät. En tosin käytä ollenkaan paitapuseroita, vaan aina joustavia puseroita, jotka tuo vartalon parhaat puolet hyvin esiin.

Vierailija
17/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä liivit litistävät rinnat kainaloihin. Ei niitä häviämään mihinkään saa ja mihin se siitä massa mihinkään katoaisi. Turha ostos.

Vierailija
18/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Käytän vain niitä. (Siksi, että nännit hankautuvat herkästi. Nuo pysyy paikallaan ja ei oo rinnan keskellä saumaa)

Mistä niitä saa? Kertokaa. Oon ihan pulassa, kun ostin niitä aina vain Anttilasta.

Vierailija
19/19 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mun pelastukselta! En ole koskaan näistä kuullutkaan, netistä varmaan löytyy mutta missä pääsisi sovittelemaan?. 75E

Ainakin Triumphin minimizereita löytyy stockalta ja oisko Ellokseltakin löytynyt.