Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin fwb-suhteessa ja mies valehteli muista kumppaneista

Vierailija
16.01.2017 |

Kävi ilmi n. vuoden kuluttua, että mies oli harrastanut SUOJAAMATONTA seksiä toisen kanssa, ei ollut kertonut eikä käynyt testeissä sen jälkeen.
Mielipiteitä? Ihmettelen itse
a) miksi muusta seksistä pitää valehdella, jos suhde ei sitä edellytä
b) miksi joku ei käy testeissä harrastettuaan suojaamatonta seksiä uuden ihmisen kanssa (ei sitä pitäisi tietenkään ollenkaan ilman kumia harrastaa, mutta jos niin on kuitenkin tehnyt)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on NIIIIIIN s**tanan ärsyttävää, kun noita idiootteja riittää. VAKKARIsuhteen ideahan on juuri siinä, että sitä LUULEE voivansa luottaa toiseen sen verran, ettei TÄMÄN kanssa tarvitsisi sitten kumin kanssa säheltää. Saa nautti irstailusta, ja hyvää seksiä kun toista oppii tuntemaankin, ja ah, saa maistella ja nautiskella. JA SITTEN vedetään matto alta "nosenytolivaasemmonenyks baaripano" MITÄ HELV... JA TÄMÄ selviää siinä vaiheessa kun MINÄ olen käynnyt säännöllisissä varmuuden-vuoksi-testeissä, ja saan kuulla klamydian olevan positiivinen. Voi hyvää päivää. "Ookko ees varma ettet oo saanu muualta"... VOI #%#&%/ sanon minä. Sitä luulee tuntevansa ja voivansa luottaa. Että silleen ne sitten leviää samperi. ¤%¤&%65.... Onneksi ei ollut itsellä muita kumittomia vakkareita. Ja tuommoisten takia ei niistä voikaan nautiskella...

Vierailija
4/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friends with rubber benefits.

Ihmiset valehtelevat, paljonkin tai eivät ole ehkä rehellisiä ollenkaan. Ei kannata luottaa minkään kaveripanon lässytyksiin vaan itse hoitaa asiat.

Riittävän hyvä syy valehdella on se että VOI.

Vierailija
5/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllähän ihmiset parisuhteessakin pettää, luulin nimenomaan fwb-suhteessa olevan avoimempi kommunikaatio, kun mikään ei ole kiellettyä. 4:n logiikan mukaan mun mielestä kondomia käytettäisiin aina, ihan aina, mikä olisikin ihanteellista taudittomuuden, mutta ei nautinnon kannalta.

Oksitosiinihormonihan aiheuttaa luottamuksen tunnetta, ilmeisesti hämäännyin tässä kohtaa jotenkin ja arvostelukyky petti, kun luotin että toinen olisi suora toimistaan kuten oli sovittu. Tunnen itseni tosi typeräksi. Ap

Vierailija
6/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkisäännöksi pitäisi ottaa, että ikinä ei pidä luottaa panokavereihin. Ei kertonut, koska olitte sopineet, että muita ei ole ja ei halunnut draamaa, vaikka et sellaista olisi järjestänytkään. Sai "pettämisen" jännityksen olematta edes parisuhteessa... Syitähän riittää.

Vierailija
7/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun friend with benefit ei ollutkaan ystävä, ap. 

Vierailija
8/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain täys idiootti harrastaa tuollaisia suhteita.

Vierailija
9/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suositte jännämiehiä.

Kilttimies

Vierailija
10/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et käytä kumia sen vakkarisi kanssa?

Jos olisit mies, tämä ketju olisi jo täynnä raivoa siitä, että oma vika, ei voi luottaa toisen sanaan vaan itse pitää pitää huolta.

Vierailija
11/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet on sikoja?

Edellisessä suhteessani kysyin mieheltä onko hän käynyt testeissä edellisen seksisuhteensa jälkeen ja silmät kirkkaina valehteli päin naamaa käyneensä.. meni puoli vuotta kun humalassa puolivahingossa selvisi pettämisen lisäksi se, että edellisistä testeistä oli reippaasti yli 4 vuotta. Tyhmänä annoin pettämisen anteeksi, joka tosin toistui puolen vuoden kuluttua.. ja testeihin menemiseenkin herralla kului sen puolisen vuotta kunnes sai itsensä sinne raahattua ja odotti kait mitalia tästä urotyöstä.

Vierailija
12/14 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röhröh🐽🐷🐖🐽

Vierailija
13/14 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätitkö sen sian ap vai joko oot takaisin patjana?

Vierailija
14/14 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat uskomattoman sinisilmäisiä. Tavismiehellä ei todellakaan ole mahiksia mihinkään FWB -suhteeseen. Nämä teidän panokamut ovat niitä sitoutumaan haluttomia top 20% kuuluvia miehiä, joita kaikki naiset haluavat. Onko sitten ihme kun pyörittävät haaremia ja dippaavat paljaalla. Ei. Mutta se ihmetyttää, että naiset oikeasti kuvittelevat olevansa monogamisessa intiimisuhteessa.